2012. január 23.

Teszt - Essence french nail tips

Szeretem a francia manikűrt a körmeimen, de szabad kézzel soha nem sikerül szép mosolyvonalat rajzolnom. Sokáig sablont használtam, szép íveket lehet a segítségével készíteni, itt már csak arra kell vigyázni, hogy ne nyúljak bele semmibe, mielőtt a körömvégekre felvitt lakk teljesen meg nem szárad.
Ezért is örültem nagyon a Essence francia tipjeinek. Ha jól emlékszem, négyféle színből lehet választani: természetes fehér, hófehér, ezüst és fekete. A természetes fehérre esett a választásom, de azt hiszem, a feketét is ki fogom próbálni.
Mi is ez tulajdonképpen és mi kell még hozzá?

Természetesen szükséged lesz egy doboz tipre, ragasztóra, alapozó és fedő
lakkra - mindegyik az Essence better than gel nails kollekciójából.
 Így néznek ki a tipek kibontva. A dobozban összesen 18 db van, 9 féle
méretben. Kis fülek segítik a megfogásukat.
 Ragasztó.
 Alapozó és fedő lakk.

Első lépésként a körmeinket készítsük elő. Formára és megfelelő hosszúságra reszelés, körömágy bőr rendbetétele. Azt tudni kell, hogy ezek a tipek nagyon vékonyak, tehát nem alkalmasak a köröm hosszabbítására!
Miután az előkészületekkel megvagyunk, kiválasztjuk a megfelelő szélességű tipeket. Addig próbálgassuk a méreteket, amíg mind a 10 körmünkre meg nem találjuk a megfelelőt. Akkor lesz szép a végeredmény, ha a tip épp olyan széles, mint a körmünk.
Ezután szépen sorban felragasztjuk a tipeket. (A ragasztónak pont olyan szaga van, mint a pillanatragasztónak, azért remélem, nem ez van a flakonban. :) ) Vékony réteget kenünk a tip belső oldalára, majd pontosan a körömre illesztjük. Az a kis füllentyű, ami a fotón is látszik, nagyon jó szolgálatot tesz ilyenkor. Arra figyeljünk, hogy a tip ne lógjon túl a körmön. 
A ragasztó nagyon gyorsan megköt, cirka 10 másodperc múlva már le is lehet törni a segédfülecskét. És jöhet a többi köröm is.
Amikor készen vagyunk, megnézzük, kell-e valahol reszelni még a körmünkből, véletlenül nem lóg-e túl a tip. 
Egy réteg alapozó lakk, majd egy réteg fedő lakk, és már készen is vagyunk! Az egész száradással együtt nem tart tovább fél óránál - ha ügyesek vagyunk. :D


A végeredmény. 
Egy kicsit feldobtam, a gyűrűsujjam végét áthúztam az Essence Vampire's love 
03 True love lakkjával és lila színű strasszokból virágot ragasztottam 
a még nem teljesen megszáradt alapozó lakkba. 
Erre két réteg fedő lakkot húztam.


Tartósság: egy hetet simán kibír. Nekem körömerősítő zselé van a körmeimen, így két hétig biztosan nem kell újra manikűröznöm. 
Az eltávolítás tipoldóval vagy pedig egyszerűen körömreszelővel. Én az utóbbival szoktam. 

Próbáltátok már ezt a módszert? Más színű tipet? 

Monic

Ui.: Ha kíváncsiak vagytok, szívesen leírom, hogyan erősítem a körmeimet zselével. 

1 megjegyzés:

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Én kíváncsi lennék arra a zselés körömerősítőre :]