2012. augusztus 24.

Nyári szünet - Egy kis személyes

Bizonyára észrevettétek, hogy mostanában kevesebb poszttal jelentkezem. Ennek egyetlen oka van: pihenek. :) Ilyenkor háttérbe szorul minden, a minimális házimunka mellett olvasok, filmeket, sorozatokat nézek, amikkel már el voltam maradva, alszok, vagyis próbálok regenerálódni, feltöltődni. És természetesen nem sminkelek, nem lakkozom a körmöm, az outfitem pedig leszűkül sortra és pólóra. :) Kevesebbet vagyok a neten, csak fél szemmel követem a világ és más blogok eseményeit, ritkábban kommentelek. 
 Playstation-party! :)
Sógornőmék kisfia, Bence, keresztlányunk, Vivi, valamint a kisebbik lányunk, Barbi
csépelik az ellenséget. :D


 Niki és Bence lubickolása. :) 


Elmélyült olvasás, Egri csillagok.

A jövő héttől újra indul a mókuskerék, lesz NOTD, megmutatom a nyereményem, valamint készülök egy kis outfittel is. 

Legyen szép hétvégétek, használjátok ki a nyár utolsó napjait!
Monic

1 megjegyzés:

Anett írta...

Nagyon jól tetted hogy a pihenésre koncentráltál. Jól esik néha kiszállni mindenből egy kicsit, még a blogolásból is :) a 2 hétig amig szabin voltam én sem sminkeltem volt jobb dolgom is :)