2012. szeptember 18.

Egy kis shopping

Bár nem terveztem újabb sminkterméket vásárolni, a Catrice-es állványnál mégis elcsábultam. :) A leárazások most hidegen hagytak, kivéve ezt a rúzst és két körömlakkot.

A rúzs 499,- Ft, a Sand Francisco árnyalat 299,- Ft, a Sing: Hey, Dirty-Lilah! pedig 499,- Ft volt. A Sand Franciscot itt láthatjátok bevetésen, a lilásat még nem próbáltam, de ami késik... :)
Catrice Ultimate Shine rúzsaim már vannak (itt már bemutattam őket), az Ultimate Colourból ez az első. Szeretem a Catrice rúzsait, mert nagyon szép színei vannak, krémesek, jól pigmentáltak és egész tartósak. Ráadásul a csomagolásuk is nagyon tetszetős, minőségi. 

A Lobster Love egy pirosas-bogyós szín, szerelmetes árnyalat! 
Vonzódásom a piros rúzsokhoz úgy látszik, hosszú távú, nem csak hirtelen fellángolás. Azt mondják, jól is áll nekem ez a szín, és egy egyszerű, reggel gyorsan elkészített sminket is fel tudok dobni egy ilyen szép kis pirosas rúzzsal. :)

Találtatok szuper dolgokat a nyár végi leárazásokon?
Monic

1 megjegyzés:

Anett írta...

Hát én nem igazán találtam semmit, az Essence kiárusításon is csak egy tust vettem :) de jobb is így :)
A rúzsnak nagyon szép színe van, remélem láthatjuk majd sminkben is :)