2012. október 12.

Kedvencek - Szeptember

Végre sikerült egy kis időt szakítanom erre a bejegyzésre is!


Kedvenc arcápolási termék: Missha Super Aqua sejtmegújító csigakrém - Nos, voltak fenntartásaim a krémmel kapcsolatban, leginkább a csigás összetevőjével, de... hát ez egy csoda! Még várok a részletes teszttel, hogy látványosabb változást tudjak mutatni, most csak annyit, hogy ez tényleg működik!

Kedvenc testápolási termék: Lush: Sympathy for the Skin - Mostanra már csak félig van a doboz, mert nagyon megszerettem ezt a testápolót. Gyorsan felszívódó, könnyű krém igazi vanília szemcsékkel és illattal. 


Kedvenc hajápolási termék: Itt annyi változás történt, hogy a Lush Ocean Salt sampont egy kicsit félretettem (nem azért, mert nem jó) és a Karma samponkorongot kezdtem el használni, mert imádom az illatát és ezt is nagyon szereti a hajam! 

Kedvenc körömlakk: Sokat és sokféle színűt használtam, most nem tudnék egyet sem kiemelni.
Kedvenc szemhéjpúder: Ahogy közeledett az ősz és a kicsit hűvösebb idő (végre!) egyre többször vettem elő a Naked paletta aranyló színeit.
Kedvenc szájfény/rúzs: Catrice Ultimate Colour Lobster Love

Kedvenc arcpirosító: Bronzosítót használtam szinte egész hónapban, mégpedig az örök kedvencemmé vált MAC Hey, Sailor! Refined Golden szépséget. (Erzsi nevét azóta is minden reggel elmormolom hálám jeléül. Erzsikém, nem szoktál csuklani? :D )
Kedvenc szempillaspirál: Még mindig keresem az igazit, addig épp azt használtam, ami a kezembe került: Max Factor vagy Essence.
Kedvenc ruha/cipő/kiegészítő: Hmm, nagy kedvencek nem születtek ezen a téren. Előkerültek a még tavasszal vásárolt blézerek, színes kendők.
Kedvenc film/könyv/zene: The Walking Dead - áááá, ez de jó kis sorozat! Még van 3 rész a második évadból, de igyekszem beosztani, mert aztán vége lesz. Aki nem szereti a "szaftos" zombis filmeket, az inkább ne kezdje el, akinek viszont nem okoz problémát néhány elhulló testrész :), annak bátran ajánlom, mert függőséget okoz. :D Leginkább az tetszik a sorozatban, hogy miközben tudom, mennyire nem helyes, amit épp tesznek a főhősök, hasonló helyzetben én is ugyanígy cselekednék. 
A másik sorozat, amire rákattantam, az a White Collar. Tetszik, hogy ez könnyed, humoros, nagyon jó szereplőkkel, mi kell még egy vasárnap délutánra?
A könyvek közül egyértelműen George R. Martin: Sárkányok tánca volt a best. A sorozat immáron ötödik része is okozott nem kevés meglepetést, izgulni valót és gyászos eseményt. (Remélem, az író még sokáig jó egészségnek örvend, mert megesz a fene a kíváncsiságtól, hogyan folytatódik a sztori.)

Kedvenc étel/ital: Irsai Olivér - no comment. :)

Van olyan kedvenc terméketek, amitől soha nem válnátok meg?
Monic

7 megjegyzés:

Netti (Szütyő blog) írta...

Walking Dead most fog visszatérni a 3. évaddal, már a naptáramba is beírtam, imádom!! A könyvnek én még csak a 4. részénél tartok, de áhhh szuper! Csigakrémre kiváncsi vagyok nagyon, várom a tesztet ;)

E73 bioarcapolas blog írta...


Én leragadtan a bejegyzés elején, pontosabban nagyon felcsigáztál a csiga krémmel:D
Kígyó, béka jöhet ha csökkenti a ráncokat:D

Monic írta...

Hajrá csiguszok! :DDD

Netti: Van könyv is? Ááá, az is kell!

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

NYC Big Bold szempillaspirál, a nagybetűs CSODA.

Thündérke írta...

Én is még mindig bronzosító függő vagyok ! :D Megpróbáltam váltani , de áhhh... csak mindig visszanyúlok a bronzosítómhoz! :)

Monic írta...

N. - Megnézem ezt a spirált, s mivel NYC, gondolom, nem is olyan borzasztó drága.
Thündérke - Valahogy én is így vagyok a bronzosítóval: amíg ilyen kellemes az időjárás és nem sápadok vissza a téli bőrszínemre, használni fogom. De még akár télen is... :)

Monic írta...

Netti: már van új évad!!!