2012. március 6.

Smink - Cherimoya Yellow and Lilac

Tesztelgetem a Cherimoya palettámat, ez lett belőle. :) Az első két fotó bent készült, a harmadik pedig napfényben. 
Az Artdeco szemhéjpúder alapozóját használtam, ami kellett is, mert a színek nem annyira pigmentáltak, építgetni kellett őket. Pasztelles végeredményt kaptam, a tartósságra viszont nem panaszkodhatok. 




A megjelölt színeket használtam; a majdnem fehéret a belső szemzugba és a szemöldök alá vittem fel. Friss, tavaszi-nyári színek, drámai hatást nem fogunk elérni velük, de a mindennapi jövés-menéshez, munkába-suliba tökéletes. 
Szemhéjfilc tesztelést is folytatok már egy ideje, erről hamarosan lesz poszt is. Elöljáróban annyit, hogy bal oldalt az Artdeco Long Lasting Liquid Liner 01-et, a jobb oldalon pedig a NYX Super Skinny Eyemarker Carbon Black árnyalatát használtam. 
Szempillaspirál: Artistry - Black

Nálatok is megjelentek már a tavaszi színek a sminkelésben?
Monic


1 megjegyzés:

gréti írta...

Szuper kis tavaszi smink:)