2012. szeptember 30.

NOTD - Gold Fever

Őszi és csillogó: ennél több nem is kell! :)


 Ezt a két - bevallom, újonnan vett (mea culpa) - Essence lakkot használtam. 
Kíváncsi voltam az új csomagolásra, és hát ez a két szín szinte beleesett a kosaramba, 
pedig igyekeztem elugrani előlük, becs' szó! :D
 Walk on the wild side (nagyon tetszik az elnevezés) - olívazöld, apró zöldes-ezüstös csillámokkal.
Golden fever - igazi őszi színcsillám. Szerintem gyönyörű!
Egy rétegben inkább más lakkokra kenve mutat jól, 
két-három rétegben önállóan is sziporkázik.

Ott tudtátok volna hagyni ezt a két szépséget az üzletben? :D
Monic

13 megjegyzés:

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Nagyon szép lett. Kíváncsi vagyok, hogy az arany csillám milyen pirossal-meggybordóval párosítva.

Monika írta...

"igyekeztem elugrani előlük" :) ez tetszik :) én is így szoktam járni, a múltkor 5 lakkal tértem haza a Rossmann-ból, mondtam is a Páromnak, én nem tehetek róla, beleugrottak a kosaramba.... :) ezek a lakkok már csak ilyenek, csak úgy ugrálnak, vagy könyörögnek, hogy viiiiigyél haza.... :)
Na elég hosszú lett, befejezem.... a lényeg mindkét lakk gyönyörű, de a gold fever-t most már nekem is meg kell vennem.... nem is értem eddig, hogy létezhettem nélküle... :)

Anett írta...

Gyönyörű lett! Én még nem vettem egy új lakkot sem mondhatni sikeresen elugrottam előlük :)

Unknown írta...

Hát ez valami eszméletlenül szép! :)

Nóra írta...

a gold fever a régi kollekcióból megvan nekem is,bár még nem próbáltam :$ öreg hiba úgy látom ;)

E73 bioarcapolas blog írta...


Nagyon tetszik a kombináció, hasonló színekben "utazom+ :-)

Monic írta...

Köszi, lányok, örülök, hogy Nektek is tetszik! :)
N. - Jó ötlet a pirosas-bordóra a gold fever, ki is fogom próbálni!

Thündérke írta...

Nagyon szép párosítás! Imádom a csillámos lakkokat és körmöket:$

PAncsi írta...

Engem is folyamatosan támadnak a lakkok, nem győzöm hazahordani őket az üzletből (és rejtegetni az Ember elől, hogy már megint vettem :-)
A Gold fever az én gűjteményemben is megvan, igazi nekem való fedőlakk, imádom!

dyna írta...

a zöld nagyon tetszik és együtt is mesés a két lakk!
pedig az aranyos-piros magában valahogy a régi kollekció részeként se jött be, de ebben a formában szinte szimpi! :)

neked hogy tetszenek az új essence lakkok, Monic? (nekem egyelőre csak egy van, az english rose és oda vagyok érte, az ecsetért is, a formuláért is, (a színről nem is beszélve:)) örülök a váltásnak. már csak erős körmöket kellene varázsolni és nonstop lakkoznék:))

Monic írta...

Szia dyna! Nekem nagyon tetszik az új csomagolás, az ecset pedig egyenesen szuper lett, nagyon jó vele lakkozni. A tartósságról nem igazán tudok nyilatkozni, mert a zselés körmeimen minden tovább tart, de a tény, hogy egy hét után sem látok semmilyen kopást, pattogzást. A színek pedig, hát csak fél szemmel mertem őket végignézni... :DD

Makeupcakes írta...

Wow, nagyon csillogósan néz ki, tipikus őszi!:)

Barta Veronika írta...

Klassz párosítás! :)