2012. október 16.

Hidden Object mánia :)

Erről a szenvedélyemről még nem is írtam.
Mi is ez?
Tulajdonképpen egy speciális számítógépes játék, melynek lényege a tárgykeresés, amit kombinálnak különböző feladatokkal, pl. egy bezárt ajtóhoz kell megkeresni a kulcsot a továbbjutáshoz. Általában van egy alap története mindegyik játéknak, sokszor segítőket is találunk, rövid logikai fejtörőket is meg kell oldanunk a siker érdekében. Jellemző még a gyönyörű grafika, a jó zene... és a függőség, amit okoz! :)
Némi angol nyelvtudás szükséges hozzájuk, de cserébe sok-sok órás kikapcsolódást kapunk.
Itt találtok bővebben infót és persze játszani valót is! 
De vigyázat, a kór fertőző! :D
A legújabb szerzemény, már el is kezdtem.
Arachnofóbiások inkább ne ezt válasszák! :)

Ismeritek ezt a fajta játékot? Esetleg próbáltátok már valamelyiket? 
Monic

7 megjegyzés:

Nera írta...

Én is nagyon szeretem a HOG-t. Hotdogról vannak a játékok? Vagy honnan szerzed be őket?

Névtelen írta...

Én is imádom az ilyen játékokat!

Névtelen írta...

Nagyon régen játszottam már ilyen játékkal, most benéztem az ajánlott oldalra, szuper!!! Azt hiszem, az elkövetkezendő napokban, hetekben ezt az oldalt fogom böngészni. Köszi a linket!

Monic írta...

Nóri, a linken, amit csatoltam, rengeteg ilyen játékot találsz, letöltöd és élvezed! :D

Monic írta...

Zsazsu: szívesen, jó játékot! :)

b-look írta...

Meg sem merem nyitni az oldalt, mert tudom ha meglátom nem eresztem és most erre nincs időm. De te jó ég!! A kedvencem!! Imádom az ilyen játékokat (vagy csak az ilyeneket?)! :)) jajj, de boldog lettem, hogy más is úgy szereti, mint én! :)

Monic írta...

b-look: Üdv a klubban! :DD