2012. június 10.

NOTD - Matt lila ombre

Tegnap este rendezgettem a körömlakkjaimat, s rájöttem, hogy lilás van a legtöbb. Innen jött az ötlet: színátmenetes lakkozás, ilyet még úgy sem csináltam. Íme a végeredmény:

Használt lakkok: QN (noname): 83-as árnyalat, Essence Colour&Go: Enchanted Fairy, Catrice: Let's Move On!, Essnece Multi Dimension: Purple Diamond, Essence Vampire's Love: True Love. Mattítás: NYC Matt Me Crazy fedőlakk.

Tetszik az ilyen lakkozás? Hétköznapi vagy inkább bulizós?
Monic

Ui: Legújabb parfümöm (mert nem bírtam neki ellenállni): Jesus del Pozo In black. Megveszek érte, annyira tetszik ez a fekete cseresznyés, likőrös, picit füstös illat. Lehet, hogy inkább téli aroma, de én nagyon élvezem magamon 30 fokban is, sőt! :)


3 megjegyzés:

Panni írta...

Tetszik! Én nem nagyon szeretem a matt fedőlakkot, úgyhogy szerintem én nem kentem volna le vele. :)

Thündérke írta...

ÚÚÚ ez nagyon jó lett! Ha bár én se vagyok oda a matt lakkokért, de így ez most tetszik! :)

dyna írta...

Nagyon tetszik! És megértem a mattosítást, egy barátnőm is teljesen rácuppant, illetve én is kezdek... :)
Annyira más minden matton. Bár most a csütörtöki lakkozásomhoz nem illet (már megszűnt essence irreplaceable lakk, a tanaly nyári kedvenc), lekentem vele a bal hüvelyket, de túlzottan arannyá vált tőle, így a többi "natúran" maradt. :)