2012. június 7.

Teszt - Lush: Ocean Salt arcradír

Ott kezdem, hogy szeretem azokat a kozmetikumokat, amelyek tengeri sót tartalmaznak, legyen az szappan, sampon, testápoló, vagy épp ez az arcradír. A só köztudottan fertőtlenít, összehúzza a pórusokat és természetesen alaposan leradírozza a bőrt, eltávolítva minden elhalt, szürke hámsejtet. A végeredmény pedig friss, szó szerint ragyogó bőr!
A Lush Ocean Salt arcradírja azért egy kicsit eltér a többitől. Lime, grapefruit és vodka gondoskodik a friss illatról és a fertőtlenítésről, a sószemcsék radíroznak, míg a kókusz és az avokádóvaj puhít, hidratál. 




Amikor először belenyúltam a krémbe, meglepődtem, milyen nagy sószemcsék vannak benne. Épp ezért sokkal óvatosabban vittem fel az arcomra, inkább masszírozó, mint dörzsölő mozdulatokkal. Hagytam hatni egy-két percig, míg a sószemcsék elkezdtek olvadni, majd langyos vízzel lemostam. És a végeredmény (már az első használat után!) nagyon puha, friss, matt bőrkép, összehúzott pórusok, igazán tiszta arc.
A Lush honlapján azt írják, hogy akinek zsíros bőre van, az akár naponta használhatja, száraz bőrűek hetente egyszer. Nekem kombinált, érzékeny bőröm van, ezért egy héten csak egyszer veszem elő, általában a hét közepén; egyébként érdekes módon jelzi az arcom, ha már telítődött a városi kosszal :) Tényleg vigyázni kell a felvitelnél, mert a sószemcsék karcolhatnak! És akinek van valahol seb az arcán, az ne lepődjön meg, ha csípi a krém (a só és az alkohol miatt). Egy kicsit szárít, mindenképp érdemes hidratálni utána.
Összességében véve egy nagyon hatékony bőrradír, nagyon szeretem az illatát, az állagát és természetesen a bőrömre gyakorolt jótékony hatását. Ez nem finomkodik velem, tényleg leszedi az összes szennyeződést és megszabadít az elhalt hámsejtektől! :)
A 120 grammos kiszerelést vettem meg (mert egy kicsit tartottam a "durvaságától"), 2.990,- Ft volt. A nagyobb kiszerelés 250 gr és 5.590,- Ft, ezt a mennyiséget azoknak ajánlom, akik testradírként is szeretnék használni. 
Nem kell belőle nagy mennyiség, Nikivel közösen használjuk kb. egy hónapja, heti egyszer, látszik, hogy még nem sok fogyott belőle. Úgy saccolom, fél évig elég lesz kettőnknek, szóval így nem olyan vészes az ára sem.

Ti milyen bőrradírt használtok? Van kedvencetek?
Monic

4 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Ebből én egy kis testert kaptam, nem rossz, de az én arcomnak - kevert bőröm van - brutális. :) Amit nagyon szeretek, az a Sunfleur grapefruitos arcradírja, állagra tökéletes. (És nem tesztelésre kapott, hanem boltban vásárolt termék. ;))

Zenzen írta...

nekem nivea arcadírom van, és nem annyira jó, szerintem haza fogok egy 120grammos kiszerelésű cuccot :) Jól néz ki, de lesz valamikor leárazás ott? ;)

Anett írta...

Nekem most semmilyen arcradírom nincs, de érzem is a hiányát. Én egyébként jobban szeretem a durvább szemcsés radírokat, valahogy úgy jobban érzem hogy végzi a dolgát :)

dyna írta...

Én is fizikai radír párti vagyok, vettem még a télen egy tejsavas kémiai radírt, a lemosást követő puhibbságot utána is érzem, de a hiányérzet még ott van.
Mondjuk nekem az egyik arclemosóm is szemcsés (neutrogena visibly clear), ill. most megvettem a garnier egyik kefését is), szóval ha dörzsis jellegű arclemosóval mostam épp arcot utána nem szoktam radírozni, de heti 1-2x azért igen.
és még nem találtam meg a tökéletes változatot, igaz nem is kerestem eszeveszetten.
Amúgy ez guszta és jól is hangzik, ha meg ennyire kevés kell belőle, akkor teljesen rendben van az ára is! ;)

Zenzen, aktuális kollekció kiárusításkor szokott akció lenni a Lushban, ill. ha 1-1 termék szavatosságának lejárta közeleg és még sok van belőle a készleten, akkor simán odaadják félpénzért. Ezért ha esetleg van a közeledben boltjuk, érdemes időnként benézni, mert úgy biztos nem maradsz le semmiről! ;)