2012. június 5.

Kedvencek - Május

Jó néhány Lush terméket tesztelek folyamatosan, néhányról már írtam véleményt és a többiek is sorra fognak kerülni hamarosan :)
Most a májusi kedvencekbe csak Lusht válogattam, ezekkel vagyok a leginkább megelégedve és meg merem kockáztatni, hogy újra fogom őket vásárolni, ha elfogynak. 
Big sampon és Jungle hajkondicionáló (ezekről itt írtam)
Ocean salt arcradír (teszt várhatóan a hétvégén)
Dirty fogtabletta (teszt egy hét múlva)
Dirty szappan (a szappanokat még egy kicsit próbálgatom)

Nektek van néha olyan "kattanásotok", hogy egy márkán belül szinte mindent ki akartok próbálni? :)
Monic

Ui: A blog oldalsávjában a Legutóbbi kommentek és a Rendszeres olvasók menüpont Nektek is hibaüzenetet ír ki? Fogalmam sincs, mi lett ezzel a két modullal... :(

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Igen azt írja ki :S nem tudom mi lehet a baj, de szerintem távolítsd el a modult és rakd be újra! Hátha jó lesz:)

dyna írta...

Igen, van ilyen kattanásom és szerintem ez érthető. Hiszen ha valami jó, akkor miért ne lehetne más termék is az?! :)
Modulhoz sajnos én se tudok hozzásuzólni, amit Thündérke javasolt kipróbáltad?