2012. augusztus 10.

480 hónapos lettem! :D - Szülinapi nyereményjáték

Igen, ma betöltöttem a bűvös negyedik X-et!
És hogy ne csak én kapjak ajándékot, ezért egy kis játékra invitállak! :) 
Két nyertest fogok sorsolni, az egyik egy ilyen korrektort fog kapni, melyről tegnap írtam egy kis tesztet, itt elolvashatjátok.

A másik nyertes pedig tetszése szerint választhat két szappant Tündétől 
 
Hogyan vehetsz részt a játékban?
- Úgy döntöttem, nem kérem, hogy legyél a rendszeres olvasóm, ha szereted a blogot, feliratkozol (vagy már meg is tetted), ha csak játszani akarsz, akkor is örülök Neked! :)
- A bejegyzés alá írjatok egy e-mail címet és egy nevet (ez lehet keresztnév vagy az, amelyen követsz).
- A játék augusztus 31-én, éjfélig tart!

Ezúton köszönöm mindenkinek, aki eddig megtisztelt a figyelmével. Nagyon örülök minden olvasómnak, a sok-sok megjegyzésnek, fantasztikus érzés, hogy kíváncsiak vagytok egy ilyen "öregasszony" véleményére is. :D 
Ha van kedvetek, írjátok meg, melyik poszt tetszett a legjobban, miről szeretnétek olvasni.

Ja, kíváncsiak vagytok, mit kaptam a szülinapomra? ;D
Monic


58 megjegyzés:

Eri Nails írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! :) És igen, természetesen kíváncsi vagyok mit kaptál szülinapodra :P
cs.ery néven követem a blogod.
és az e-mail címem pedig: csonka-erika@hotmail.com

E73 bioarcapolas blog írta...

Isten éltessen és még nagyon sok boldog szülinapot kívánok !

De durva hónapokban számolni :D
Én inkább azt mondanám Rád 20 + 20 év tapasztalat ;)

GhostGirl írta...

először is nagyon sok boldog szülinapot :) bár én még csak fele annyi idős vagyok,mint te,de úgy vettem észre,a nőknél a legszebb kor a 40 év :)
GhostGirl néven követlek amúgy már egy ideje,az e-mail címem pedig: darkangel13@citromail.hu
És szívesen megnézném,mit kaptál szülinapodra :))

Lora írta...

Boldog Születésnapot!
Naná, hogy kíváncsi vagyok az ajándékodra!:)
Lora néven követlek.
e-mail: familyshop@freemail.hu

Köszi a játékot!

phoenix írta...

Boldog születésnapot kívánok! :)

phoenix néven követlek, az emailcímem pedig bencsikesz@gmail.com

vrnk írta...

Boldog szülinapot! :)
roni. néven követlek és az e-mail címem roni94@freemail.hu
Köszi a játékot:)

Katie írta...

Nagyon boldog szülinapot! :)
Katie vagyok, e-mail címem: kato17@citromail.hu

Köszönjük a lehetőséget és a posztokat! :)

Nóra Pogonyi írta...

Boldog születésnapot kívánok! :)
Anneke néven követlek. E-mail címem: pogi133@citromail.hu

Köszönöm a játékot! :)

Thündérke írta...

Gratulálok! :)

Eni írta...

Boldog szülinapot! :)

Eni néven követlek. E-mail: enikovacs90@gmail.com

Köszönjük a játékot! :)

Zenzen írta...

Boldog születésnapot!
Zenzen néven követlek:)
email: violafur@gmail.com
Mit kaptál a szülinapodra? :)

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Isten éltessen sokáig! :]

Hát hogy a viharba ne érdekelne, hogy mit kaptál a szülinapodra?! :D :]

E-mail: nusssii@gmail.com
Név: N.

Monika írta...

Boldog szülinapooot!!! és nyugodtan letagadhatsz egy-két x-et ;)
Én is nagyon kiváncsi vagyok mit kaptál szülinapodra.... :)
Monika néven követlek, mail címem: kisfeketecica@gmail.com

Névtelen írta...

Boldog szülinapot! :)
Málnahab néven követlek,és az email címem: szofia.hajdu@freemail.hu

Nóra írta...

Boldog szülinapot! Anyukám is egyre fiatal(os)abb lett 40 után, hasonló jókat kívánok! :))

Nóra néven pluszban jelentkeznék is,nora.piros(kukac)gmail.com a címem :)

Névtelen írta...

Boldog Születésnapot Kívánok!
Nem az számít hány éves vagy ,hanem mennyinek érzed magad.
varosiistvanne néven követlek.
istvannevarosi@gmail.com

Dyah. írta...

Boldog Blogszülinapot! :)
Jelentkeznék a játékra.
Dyah néven követlek.
e-mail: szeipl95@freemail.hu
Nem is vagy öreg, a blogot is tök jól írod!! :))

A. írta...

Boldog születésnapot!:)
Szeretnék játszani! :)
Anna94 néven követlek.
E-mail: mariaromanov@freemail.hu

Kemiviki írta...

Szia!

Boldog születésnapot kívánok!

Annyira aranyos hogy hónapokba átszámolva írtad le a korod:) Ilyet még sehol se láttam eddig.
Én örülnék ha megmutatnád, miket kaptál születésnapodra.
Szeretnék jelentkezni a játékra is ha lehet. Kemiviki néven követlek, az e-mail címem kemiviki@gmail.com.

Köszönöm a lehetőséget!

Zsanci írta...

Szia!

Nagyon boldog szülinapot :) és minimum még egyszer ennyit :P
Már régóta követlek Zsanci néven!
e-mail: zsanciszepseg@citromail.hu
Szülinapi ajándékokról egy bejegyzés, és hogy hogy ünnepeltél?
Köszi a lehetőséget :)

Unknown írta...

Szia!
Boldog szülinapot!
Anikó Faragó néven követlek már egy ideje.
E-mail:aniko_farago@freemail.hu
Szülinapi bejegyzést szívesen olvasnék.
Kitettem a blogoldalsávjába:http://ancsa97.blogspot.hu/
Írtam a nyereményjátékról a blogomon:http://ancsa97.blogspot.hu/
Köszi a lehetőséget! :)

Adriennn írta...

Szia! Boldog Szülinapot :)
Adrienn néven követlek
E-mail cím: varadi.adri@gmail.com

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Stumpi írta...

Boldog születésnapot! :)

Köszönjük, hogy az ünnepelt ajándékoz :)
stumpet néven követlek: stumpet@gmail.com

pipacs írta...

Boldogságos születésnapot kívánok az egyik kedvenc Bloggerinámnak! :) ♥ sok puszi! :)
pipacs néven követlek :DD
nemestimi80@gmail.com az email-em! :))

Tündéri Lonka írta...

A szappankákat szeretném, nagyon köszönöm a lehetőséget! Már néhányszor jártam erre, most fel is iratkozok!

kulturmosoly írta...

Boldog születésnapot!
Kulturmosoly néven követlek.
E-mail: superjuci@heroin.hu

Köszönöm a lehetőséget :)

Anett írta...

Még nagyon sok boldogat!! :)
Vattacukor néven követlek
vattacukor.virag@gmail.com
Naná hogy kíváncsi vagyok hogy mit kaptál, még az új fürdőszobabútorra is kíváncsi lennék mivel töltötted meg :) Szeretem a szépen megpakolt polcokat :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Fleur írta...

Nagyon boldog szülinapot!!!!

Legerősebb virágszál vagyok:)

e-mail: gogosvirag@gmail.com

Monic írta...

Köszönöm, olyan aranyosak vagytok! :)

Netti (Szütyő blog) írta...

Még nagyon sok boldog szülinapot kívánok és minimum még egyszer ennyit!
Már régóta követlek Netti - Szütyő BB néven, szeretem a blogodat :))
szutyo_blog@hotmail.com

Rékus írta...

Nagyon boldog Szülinapot kívánok! :)
Rékus néven követlek
e-mail címem: vargarekus@citromail.hu

menjus írta...

Utólag is Boldog Születésnapot! :)

Menjus néven követlek, email: menjus@gmail.com

Szeretem a blogodat, jó hogy időnként személyesebb hangvételű bejegyzéseket is írsz. Majd igyekszem a kommentelésben is jobban jeleskedni, mert eddig csak az olvasás ment :)

dyna írta...

juhééé, itt is boldog szülit, bár az ünneplős bejegyzésnél az imént kívántam.
kedves tőled a felajánlás, én pedig örömmel jelentkezem.
dyna néven követlek, címem tothdynaKUKACgmailPONTcom

már többször kifejtettem, miért kedvelem a blogod és miért figyelem jó pár hónapja, cseppet sem változtál, úgyhogy szívem egyik csücske maradsz. :)

Manyesz írta...

Isten Éltessen:)))
manyesz1@gmail.com

Névtelen írta...

Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Neked!
Szeretnék jelentkezni a játékra, köszönöm a lehetőséget!
Tükröm Tükröm Blog néven követlek.
emeseblog@gmail.com

Szandi írta...

Szia! Most találtam a blogodra és nagyon tetszik! Boldog születésnapot!
Szeretnék jelentkezni a játékra. Szandóó néven követlek és az email címem nagyszandi94@gmail.com
Köszönöm a lehetősgéet!:)

Névtelen írta...

Kate Elizabeth Néven követlek, az e mail cimem pedig: delfi@citromail.hu

Unknown írta...

Nagyon Boldog születésnapot ! :) Nekem tegnap volt, és jól telt, remélem a téd is :)
üdv, maycily

a-voros-no@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!Szeretnék jelentkezni a játékra.Alexandra92 néven követem a blogod. az e-mail címem pedig: nightly01@citromail.hu

epres írta...

szia! Boldog születésnapot!
Epres gamauf.orsi@gmail.com

Bunny írta...

Szia!

Jelentkeznék :)
caarmaa@gmail.com
Carmen a nevem.
Utólag is Boldog szülinapot:)

Gabiku írta...

Szia!
Először is nagyon boldog születésnapot!!!!

Gabiku néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra
e-mail címem: zecske@yahoo.es

Christine írta...

Boldog szuletesnapot, es legalabb meg egyszer ennyi evet kivanok neked! :)
Szerintem a tesztjeid nagyon jok mert korultekintoen irod meg oket, nem csak egy csikot huzol a kezfejedre, hogy tessek, igy nez ki.
Jelentkeznek is, krisztinakoteles90@gmail.com a cimem, koszonom szepen a lehetoseget! :)

Froz írta...

Először is BOLDOG SZÜLINAPOT!:) Büszke lehetsz, hogy 40 évesen ilyen jól tartod magad, én alig tippeltelek 30-nak.:)
én is jelentkeznék a játékra. Frozi néven követlek, frozi90@gmail.com
Am. én lettem a 100.felíratkozó:)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Boldog születésnapot kívánok Neked!
Jelentkezni szeretnék a játékra!
Vizi-Németh Adrienn néven követlek, a email címem pedig vizinemethadrienn@gmail.com

Monic írta...

Köszönöm a kedves szavakat! :)

Monic írta...

Kedves Tim Tim! Neked is boldog szülinapot! :)

b-look írta...

Boldog Születésnapot!
Feliratkozott olvasó vagyok, de mivel nem számít, így csak úgy leírtam! :D :P
blook.blog@gmail.com
Köszi! blook

inga írta...

Sok boldogságot!
A szappannak nagyon örülnék.
köszi
Gerda
nadorgerda gmail.com

lapappilon írta...

óó, gartulálok!
követlek
tetszik oldalad
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com
minden jót
Éva

cocorosa írta...

Remélem még nem késtem le a játékról:))

GFC nevem cocorosa, ott követlek is

mreka91@gmail.com

morzsa írta...

Boldog születésnapot és csak így tovább!! Még sokszor ennyi évet és bejegyzést, hajrá :)
A játékra én is szeretnék jelentkezni:
dogville@freemail.hu

Sütis néne írta...

szia! Boldog születésnapot!
Én is jelentkeznék!
sutis_nene@freemail.hu

Regina írta...

Szia!

Boldog Szülinapot! :)
Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)
Regina néven követlek.
E-mail címem: n.regina59@gmail.com
Köszönöm a lehetőséget!

Évi írta...

Boldog Szülinapot!
Én is jövök játszani :)
Évi néven követlek, e-mail címem aeviae@gmail.com