2012. augusztus 9.

Kedvencek - Július

Még adós vagyok a júliusi kedvenceimmel, íme:
Kedvenc arcápolási termék: Ez a szenes-sós arclemosó szappan nagyon bevált, ha elfogy, biztosan újraveszem. Bővebben itt.
 Kedvenc testápolási termék: Erről a krémről is volt teszt, azóta már a második tubussal "fogyasztom".  :)

Kedvenc hajápolási termék: Tigi Catwalk Curlesque hajhab és krém: mindkettő még a göndör fürtös :) korszakomból maradt, s bár most már újra egyenes a hajam, továbbra is szeretem mindkét terméket. Igyekszem ezekről is mielőbb írni.
Kedvenc körömlakk: Sokféle lakkot használtam, most nem tudnék egyet sem kiemelni közülük. Túl nagy kreatívkodásra sem időm, sem kedvem nem volt.
 
Kedvenc szemhéjpúder: A meleg miatt ritkában használtam szemfestéket, leginkább a MAC Rubenesque paint pot vagy valamelyik Maybelline Color Tattoo után nyúltam.
Kedvenc szájfény/rúzs: Inkább szájfényt és azokból is a világosabb árnyalatokat választottam , pl. NYX Round Lip Gloss Honey, Sparkle.
Kedvenc arcpirosító: AVON barnító gyöngyök (még mindig): nagyon szeretem, mert tartós, egészséges színt ad és az idők végezetéig elég lesz. :)
Kedvenc szempillaspirál: Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume szempillaspirál, Rich Black, mert vízálló, így a hőségben is tartott egész nap.
Kedvenc ruha/cipő/kiegészítő: Ezen a téren új szerzemények nem voltak, szellős nyári ruhákat viseltem, kevés kiegészítőt, mert néha már ezek is csak idegesítettek a 40 fokban. :D
Kedvenc film/könyv/zene: Könyv: E. L. James: A szürke ötven árnyalata. Nagyon régen fordult elő velem, hogy egy nap alatt kiolvasok egy könyvet, de ezzel ez történt. Bármennyire is megoszlanak a vélemények, nekem tetszett, a második részt már angolul olvastam, a harmadikkal viszont egy kicsit még várok. 
Film: Keleti nyugalom - Marigold Hotel. Jókor talált meg ez a különleges humorú, kedves film, tökéletesen kikapcsolt, nagyon élveztem minden percét. "Minden jó, ha a vége jó, és ha most úgy érzed, hogy nem jó, akkor még nincs vége!"
Kedvenc étel/ital: Ropogós halfalatok! Azóta már többször is elkészítettem, imádom!
Csalódás: Pozitív csalódásként végre elkészült a fürdőszobabútorunk! Épp a "beköltözés" tart, majd hozok fotókat a végeredményről.

Mivel töltöttétek eddig a nyarat?
Monic

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

A körömlakkok csodásak :)
És az ételfotó is tetszik :D

Thündérke írta...

Tuti újra meg fogom venni az EVeline narancsbőr elleni krémjét ! :)