2012. augusztus 13.

Szülinapom képekben :)

A hétfői inspirációs képek helyett hoztam egy kis fotómontázst a pénteki szülinapomról. Meglepi buli volt, a szervezkedésből mindenki kivette a részét, csak én voltam tudatlan-gyanútlan. :) De így legalább teljes volt a meglepetésem, amikor az eredetileg a férjemmel kettesben töltött vacsorán megjelent az egész családom: anyuék, anyósomék, húgomék és a sógornőmék.
Nagyon finom volt a vacsora, a belga csokitorta; úgy gondolom, mindenki jól érezte magát. Kaptam virágot, parfümöket (amiket szerettem volna): Bvlgari Omnia Crystalline, Cacharel Eden és Lolita Lempicka Forbidden Flower, valamint egy kis költőpénzt is. :)
Nagyon jól sikerült, emlékezetes este volt!

Szeretitek az ilyen meglepetés bulikat?
Monic

8 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Isten éltessen sokáig! :)
Még sosem volt meglepetés-bulim, nevezetes dátum legközelebb a 30 lesz, talán majd akkor. Jól belegondolva, nem is volt ezer éve szülinapi bulim, nem igazság! :)

Anett írta...

Még egyszer boldog szülit!
Nekem sem volt még meglepi bulim ... de idén én is kerek számot ünneplek, majd most bepótolom !

Nóra írta...

Jaj de jó,szuperek a képek! :) Ahogy a parfümök is,biztos jó helyük lesz nálad :))

E73 bioarcapolas blog írta...


Örülök, hogy jól sikerült a meglepetésbuli :)
Nálunk ilyen nincs mivel hívatlanul is beállítanak a közeli rokonok, de ezt szeretem, nem okoz gondot :D
tetszenek az ajándékaid is;)

Monika írta...

Tök jó lehetett a meglepibuli :)

Thündérke írta...

Jajj, szuper lehetett a meglepi buli! :) És mennyi szép ajándék :$

dyna írta...

juhééé, utólag is boldogságos szülinapot kívánok! cukik, h így megleptek.

stresszesítő, h már nem harminccal kezdődik vagy abszolút nem foglalkoztat? nem genyózásból kérdezem, csak érdekel.

Monic írta...

Köszi, dyna! Szerintem az életkor csak egy szám. Nem foglalkoztat, hogy jajjj, most már 40 lettem és vége a világnak! :D Jól érzem magam a bőrömben, bár nekem is vannak rosszabb napjaim, mint mindenki másnak. Inkább azon gondolkodtam el egy kicsit, lehet, hogy már több év van mögöttem, mint előttem...