2012. augusztus 18.

Fürdőszoba felújítás

A júliusi kedvenceknél már említettem, hogy végre elkészült a fürdőszoba bútorunk. Ennek azért is örülök nagyon, mert - mint a lenti fotókon látjátok - elég káoszosan voltak elhelyezve a sminkes, arc- és hajápolós, fürdős dolgaim/dolgaink. 
Eddig az íróaszatalomra voltak bezsúfolva a sminkeléshez használt cuccok, itt is sminkeltem, ami nem igazán volt kényelmes.
A fürdőszobában pedig kis polcon, nagy polcon, mosógépen, kád szélén sorakoztak az egyéb kencék, mosóporok stb. Így az összkép sem volt igazán dizájnos. :) 
 Igazi káosz! :)
És ilyen lett! 
A hosszú pulton kényelmesen elfér minden. 
A mosdó alatti szekrényben kaptak helyet a tisztítószerek, a szemetes, valamint a jobb oldali ajtó belső felére van fellógatva a hajszárító, ami így nem foglalja a helyet, csak akkor vesszük elő, ha használni akarjuk.
A mosógép melletti szekrényben pedig a törölközőket, valamint a mosószereket tárolom.
Minden apróságnak megvan a helye.
  Négy fiók került egymás alá.
Az elsőben kaptak helyet a rúzsok, szájfények, alapozók, szemfestékek, tusok, 
mono arcpírek stb.
A másodikba a palettáimat és a pigmenteket raktam.
A harmadik ad otthont az arc- és hajápolási termékeknek: bőrradírok, maszkok, hajpakolások, ritkábban használt kencék.
A legalsó fiók pedig szappanokat, habfürdőket, fürdőgolyókat, termékmintákat rejt.
Egy kíváncsiskodó. :)
Kicseréltük a zuhanytálcát és a kabint is. A régi szögletes helyett íveset választottunk, ehhez egy nagyon szép, üvegajtós kabint raktunk be. Egy kicsit nagyobb is, mint az előző. Egyetlen hátránya van: az üvegfelületen minden vízcsepp meglátszik, takarítani nem egy leányálom!
Persze jó lett volna újracsempézni-burkolni is az egész helyiséget, de hát erre most nem volt anyagi fedezet. Amit még szeretnénk (egyszer) cserélni, az a fürdőkád: minden vágyam egy masszázsos kád! :)

Nálatok volt mostanában lakásfelújítás? Terveztek ilyet?
Monic

Ui: A csempén itt-ott lehet látni lyukakat, amik a régi polcok után maradtak, ezek eltüntetése folyamatban. :)

9 megjegyzés:

Anett írta...

Ó de jó lett, és milyen szép rend is van nálatok :) Pont ma nézegettünk fürdőszoba bútorokat de ami tetszene az nem fér be :( úgyhogy erre még alszok párat.

Nóra írta...

szép lett! :)

Eni írta...

Nagyon jó lett! :)

Rami írta...

gyönyörű:)

Monic írta...

De jó, örülök, hogy nem csak nekem tetszik!
Mi is nézegettünk fürdőszoba bútorokat, de ami szép is és elég nagy is, na annak az ára is horribilis! Így maradt az asztalos mester és a saját tervek. Persze lehetett volna igazi márvány pultot és exkluzív bútorlapot is választani, dizájnos mosdókagylót (nekem egyébként nem is tetszenek ezek a szögletesek), de szerintem nem érnek annyival többet, mint amennyivel drágábbak.

Thündérke írta...

Jajj nagyon jó lett! :)

menjus írta...

Nagyon szép lett :) Szerintem jobb is, hogy saját tervek alapján készült, így legalább olyan lett, amilyennek szerettétek volna :)

dyna írta...

szerintem is jó lett! :)
nekem a kisebb szobában lévő 4 méter hosszú gardrób szekrényem, egy komódom, a gardrób helyiségben lévő nagy tároló ill. maga a konyhabútorom is asztalos keze munkája. mármint ő nem is asztalos, mindenes szaki, amit kitalálunk megcsinálja.
valójában a pasi tervezte meg mind (bár komolyabb számolást-agyalást csak a konyhai okozott, h mit hova-hogyan-mekkorában), én egyedül biztos az ikeát választottam volna, sajnos ehhez semmi képzelőerőm sincs.

Monic írta...

Ilyen szempontból szerencsés vagyok, mert a férjem igazi ezermester. Nagyon sok mindent ő/mi csinálunk/csináltunk a házon belül és kívül. Az asztalos munkához viszont a szakértelmen kívül eszközök, szerszámok is kellenek, ezért bíztuk inkább szakemberre, aki egyébként az unokatesóm férje és majdnem szomszéd. :)