2012. augusztus 30.

Smink és outfit

Mint ígértem, itt van az outfites poszt. Ezt az összeállítást még a múlt héten, augusztus 20-án viseltem. 
A ruhát (Marks & Spencer) a Hádában turiztam 1.700,- Ft-ért. :) Nagyon szeretem, szellős, nyári viselet, esti programhoz ideális. 
A smink elég visszafogott: Missha Signature alapozó, egy kis Dodó púder, a szememre türkiz Maybelline Color Tattoo került (ami a fotón nem igazán látszik), Max Factor False Lash Effect Fusion Volume&Length szempillaspirált használtam és a nyeremény MAC bronzosítót, amit azóta is imádok, napi szinten használom, mert annyira szép színe van! 

 
Persze a kutya is benne akart lenni a képben ! :D
 
Fülbevaló, nyaklánc e-bayről, karkötő Nikitől kölcsön. :)
Monic

2 megjegyzés:

Unknown írta...

csinos ruha :D

Thündérke írta...

Nagyon jól néz ki ez a ruha! :) És milyen jól is áll!