2012. augusztus 9.

Teszt - Missha Signature Extreme Cover korrektor

Egy olyan terméket szeretnék most Nektek megmutatni, ami sajnos nem kapható Magyarországon, pedig véleményem szerint nagyon szuperül teljesít.
Ezt a korrektort már lassan fél éve használom, s bár van MAC Mineralize korrektorom is (amiről itt írtam), mostanában leginkább ehhez nyúlok. 




A csomagolás nagyon szép, igényes, a kis üveg tégely a nyomott virágmintával igazán dekoratív eleme a sminkasztalnak. Ajándékba kapunk egy kis ecsetet, így nem kell kézzel belenyúlkálni a korrektorba. Az ecset is tökéletes, szeretem használni.
10 gramm "anyagot" rejt a tégely, ez rengeteg! Napi szinten használom és alig fogyott még belőle.
  Még külön kis védőkupak...
 ... és itt van maga a korrektor! A 23-as árnyalatot választottam, mert a Missha Signature alapozóm is ugyanilyen - a kettő együtt verhetetlen párost alkot!

A krém sűrű, először azt hittem, nehéz lesz majd eldolgozni, de ecsettel, majd akár ujjal finoman ütögetve láthatatlanná lehet tenni. A sűrűsége miatt viszont tökéletesen fed, piros pattanások, hegek, pigmentfoltok tűnnek el alatta. Mint fentebb írtam, a Signature BB krémmel együtt (majdnem) tökéletes arcbőrt tudok magamnak varázsolni és nagyon sokan meg is dicsérték a bőrömet, hogy milyen szép lett és milyen hamvas! Azért ez így mindjárt a negyedik X előtt bevallom, jól esik! :D

És egy kis tesztelés: a piros szájkontúrceruzás pötty egy rusnya pattanás akarna lenni, az alsó fotón pedig a korrektorral eltüntetett eredmény. :) (Egy kicsit még lehetett volna finomítani a korrektoros folt kontúrjain, de sietnem kellet.) 
Az ún. Dodó púderrel szoktam fixálni az egészet, így a fedés kitart egész nap, nem halványul, nem folyik le. Egyszerűen imádom! :)

Szeretnétek egy ilyet?
Ha igen, akkor holnap egy kis meglepivel érkezem...
Monic

5 megjegyzés:

Katie írta...

Húúúúú, én nagyon szeretnék....már hónapok óta keresem a tökéletes korrektort! :D

Katie írta...

Viszont azt hiszem elírtad a címet. Ez nem Perfect cover korrektor hanem Missha Signature. :)

Monic írta...

Köszi, hogy szóltál, már javítottam. Ilyen az, amikor egyik szemmel az olimpiát nézem, a másikkal pedig posztot írok - munkaidőben! :DD

Névtelen írta...

Hú szuper! :)Szivesen kipróbálnám, az én bőröm olyan problémás :(

Monic írta...

Kedves Névtelen! Szívből ajánlom, mert azon túl, hogy nagyon jól fed, szerintem ebben is van sebgyógyító anyag, mert szépen halványítja a hegeket is.