2012. augusztus 31.

NOTD - Sea Gradient

Most elég rövidek a körmeim és az alakjuk is kerekített lett. Majd ha nőnek egy kicsit, visszatérek a szögletes formához. Vagy nem... :)

Olyan lett ez a szivacsos lakkozás, mint a tengerpart. Homok: Essence Nude Glam Toffee To Go, víz: AVON Aqua Fantasy, csillámló napfény: China Glaze Ray-Diant. (Ezt a China Glaze lakkot kaptam meglepi ajándékként Erzsikétől, szerintem gyönyörű!) 

Nektek melyik körömforma tetszik jobban: az ovális vagy a szögletes?
Monic

9 megjegyzés:

Unknown írta...

az a baj h a szivacsos maninál nem sikerül az átmenet,mindig szabályos színhatárokat kapok.. szerinted mit csinálok rosszul? :) esetleg 1 steb by step? :D

n_norii. írta...

Én utálom, mikor kicsik a körmeim, főleg ha a szélük le is töredezik, és kénytelen vagyok váltani kerek formára. Viszont másokon tetszik. Nekem ez a manikűr eszméletlenül bejön, imádom alapból a vizes-tengeres színeket és minden vízre emlékeztető dolgot! :D

Anett írta...

Nagyon jó lett!
Én az oválisra szavazok, az valahogy csinosabbnak tűnik nekem :)

Nóra írta...

nem hiszed el,de nagyon hasonlót tervezte ma hétvégén csinálni :D :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Tetszik, ügyes vagy :)
Nagyon kétbalkezes vagyok, ezért marad a bloggerinák irigykedve nézett remek munkái :D
Az oválisra szavazok én is.

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Én a szögletes formát szeretem, de ez a technika és ezek a színek jobban mutatnak egy ovális formán.

Thündérke írta...

Nekem tetszik így a körömformád ! :) Szép lett a manikűröd :$

Monic írta...

Valószínűleg egy ideig maradok az ovális formánál, meglátom, meddig fog tetszeni.
Zsófi: készítek step by stepet, talán holnap lesz is rá egy kis időm. :)

Unknown írta...

szép :)