2012. augusztus 5.

Teszt - Rhassoul és rózsaszín agyagos arckrém


A júniusi kedvencek posztban már érintőlegesen bemutattam ezt a krémet, most jöjjön egy kicsit részletesebben, miért is szeretem annyira.
Ezt az arckrémet is Tünde készítette, 100%-ig természetes alapanyagokból. A rhassoul agyag gazdag ásványi anyagokban és nyomelemekben: magas százalékban tartalmaz szilikátot, nátriumot, magnéziumot, kalciumot és vasat, ezért hatékonyan ápolja és táplálja a bőrt. Másik csodás tulajdonsága, hogy magába szívja a zsírokat, szennyeződéseket, lerakódásokat, így egyidejűleg tisztít, méregtelenít, valamint egyensúlyban tartja a faggyúmirigyek működését. Magas ioncsere-kapacitása által tonizálja is a bőrt.
A rózsaszín agyag a színét a benne található vas oxidoktól kapja. Csodálatos ápolószere az érzékeny, száraz, de különösen az érett bőrnek.
Sheavajat, kakaóvajat, méhviaszt, rózsavizet, szőlőmagolajat és sárgabarackmag olajat is tartalmaz ez a finom, bőrnyugtató és tápláló hatású krém.
Geránium, rózsafa és grapefruit olajjal illatosított.

Este használom, mert elég zsíros, tartalmas krém, idő kell neki, amíg teljesen beszívódik. Vizes kézzel szoktam egy kis mennyiséget belemasszírozni az arcom és a nyakam bőrébe. Nagyon finom illata van, én leginkább a rózsát érzem ki belőle. Az állaga sűrű, de lágy, könnyen kenhető. 
Bevallom, először félve kentem fel az arcomra, mert azt hittem, egy ilyen zsíros krémtől reggelre biztosan tele leszek pattanásokkal, hát nem! Épp ellenkezőleg! A kezdődő gyulladásokat szépen lehúzza, a sebek hamarabb gyógyulnak, a bőröm simább, feszesebb lett, amióta ezt a krémet használom (kb. 2-2,5 hónap). 30 grammot tartalmaz egy tégely, ami először nem tűnik soknak, de mivel tényleg kevés kell belőle, elég lassan fogy. 
Ez a krém sem csodaszer, nem tünteti el teljesen az évek nyomait, nem lesz tőle a bőrünk olyan, mint újszülött korunkban, de amit ígér, azt teljesíti: méregtelenít, egyensúlyban tart, nyugtat és táplál. És nem kerül be vele semmilyen káros anyag a szervezetünkbe. :) 
Ha elfogy, biztosan újraveszem, éjszakai krémnek tökéletesen bevált, télen akár még nappalra sem lesz sok.

Ti milyen arckrémet használtok rendszeresen? Mi vált be a legjobban?
Monic

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hű, nagyon kedvet kaptam hozzá, ha elfogy az avonos éjszakai krémem (Avon rejuvenate), biztos megrendelem! Márcsak az összetevői miatt is jobb lehet.

Thündérke írta...

Nagyon jónak hangzik! Éjszakára pont azért nem merek krémet használni, mert félek, hogy másnapra patis leszek ! :S Szerencsére nekem nagyon ritkán vannak pattanásaim, azt hiszem szerencsés vagyok:)!

Angi írta...

Áhh pattanások, ne is mondd. Tini korom óta küzdünk és most már 3x felett vagyok, de nem akarnak elhagyni :) Én is próbálok vegyszermentes krémeket, lemosókat használni, amik viszonylag jók, de hamar megszokja őket a bőröm és olyan, mintha semmit nem használnék. Ez a krém érdekes és láttam Tünde boltjában ichtiolos krémet is. Lehet benevezek, köszi az őszinte bejegyzést!

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Az áráról lehet valamit tudni? :]

Monic írta...

Kedves N.! Az ára 950,- Ft.