2012. augusztus 27.

Nyereményem érkezett! :) - MAC bronzosító

Erzsikénél nyertem ezt a gyönyörűséges bronzosítót, mégpedig a horoszkópos játékon. Alig akartam elhinni, hogy én vagyok a szerencsés, nagyon örültem! :DD
Ez a bronzosító a MAC Hey, Sailor! kollekciójában található, az árnyalat pedig a Refined Golden.

Már a csomagolás is nagyon tetszik, ezek a kék-fehér csíkok igen figyelemfelkeltőek, szinte vonzzák a tekintetet. A kompakt könnyen nyitható és jól záródik, bátran bedobnám a táskámba, mert biztosan nem nyílna ki.

Bevallom, először egy kicsit megijedtem a színétől, sötétnek tűnt, de mint kiderült, kár volt aggodalmaskodnom. :) Az állaga mesés: nem porzik, nagyon jól pigmentált, kevés kell belőle (épp csak belemártom az ecsetet), szükség szerint építhető és szuper tartós. Illata szinte semmi, ha nagyon szagolgatom, akkor egy kis púderillat érezhető. 
Napfényben látszanak a mikro arany csillámok, de az arcon nem szembetűnőek, épp csak megcsillannak, nem lesz tőle diszkógömb a fejünk.
A csomag érkezésekor csak a kézfejemen teszteltem, de már készült vele smink is (hozok fotókat hamarosan). 
Néhány nap alatt a kedvencemmé vált ez a bronzosító és a 10 grammnyi mennyiségnek köszönhetően még jó sokáig használhatom. :)


A csomagban meglepetés is lapult, mégpedig ez a csodaszép China Glaze csillámos körömlakk. :) Már fel is avattam, és nagyon szép végeredményt kaptam, szintén jönnek fotók még ezen a héten.

Itt is szeretném megköszönni Erzsikének a fantasztikus nyereményt és a meglepit! :)

Használtok bronzosítót? Van kedvencetek?
Monic

6 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...



Örülök, hogy tetszik, egészséggel használd őket!
3 kedvenc bronzosítóm van de ez a legjobban kihasználható, a színe miatt, én is nagyon szeretem :)

pipacs írta...

Hűűűű az a lakk!!!!!!! :)

Monic írta...

Szia pipacs! Ugyeeee! :D

Thündérke írta...

Imádom a bronzosítókat *-*

Anett írta...

Gratulálok!

Monic írta...

Hi Sara! Thank you and I follow you back. :)Your blog is one of my favourite! :)