2012. szeptember 2.

Nyereményjáték - Nyertesek! :)

Összesen 54-en jelentkeztetek a szülinapos nyereményjátékra. Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat és a kedves szavakat! :)

Most pedig jöjjön a lényeg: kiírtam a jelentkezők nevét - természetesen össze-vissza. A kérésem, hogy válasszatok egy számot 1 és 54 között.

Az 3. megjegyzés száma lesz az első nyertes, aki a Missha korrektort kapja.
A 6. megjegyzés száma pedig a második nyertes, az övé két db tetszőlegesen kiválasztott Nadler szappan.


A Missha korrektort nyerte: FROZI (3)
Két szappan (remélem) boldog tulajdonosa: GHOST GIRL (26)

Gratulálok! :)
E-mailben vegyétek fel velem a kapcsolatot, megbeszéljük a részleteket.


Monic

10 megjegyzés:

Thündérke írta...

8. :D

b-look írta...

10.

GhostGirl írta...

3 :)

Unknown írta...

7 :)

Anett írta...

54 :)

Kemiviki írta...

26:)

GhostGirl írta...

nagyon szépen köszönöm :) írtam e-mail-t,remélem,jó címre :) ha nem,akkor az enyém: darkangel13@citromail.hu

Monika írta...

Gratulálok!

Froz írta...

Szia! Ezúton is szeretném megköszönni! Kimondhatatlanul boldog vagyok, úgy ugráltam örömömben mikor megtudtam, mint valami 4 éves kis fruska.:D A címemet elküldtem emailben. Megkérdezhetem, hogy ez is a 23- as árnyalat, mint amit te használsz?
Üdv: Frozi

Monic írta...

Szia Fruzsina! Olyan jó, hogy sikerült örömet szereznem! A 23-as árnyalatot fogod kapni, holnap postázom. :)