2012. szeptember 15.

Step by step - Szivacsos köröm

Kérésre megmutatom, hogyan készülnek nálam a szivacsos körmök. (Kb. két hete ígértem, bocsánat, kissé el vagyok veszve a mindennapok sűrűjében.)
Nagyon szeretem ezt a technikát, mert ha rájöttök a trükkjére, seperc alatt nagyon látványos körmöket lehet létrehozni, ráadásul a régi, megunt lakkokat is fel lehet így dobni.
Hozzávalók: egy műanyag lap (erre a célra egy genothermet használok), a kiválasztott körömlakkok, szivacs (nálam ez a sminkszivacs bevált, van belőle egy nagy csomag, másra egyébként sem használnám), fogpiszkáló. 
Két Catrice lakkot választottam: After Eight alapnak, Sand Francisco mintázáshoz.
Először kilakkozzuk a körmeinket az alaplakkal, majd megvárjuk, hogy teljesen megszáradjon. Nos, itt látszik, hogy nem tudok (még :p) profin lakkozni, mert ki tudom festeni a körömbőröm is. :)
Egymás mellé két csíkot húzunk a műanyag lapra az alaplakkból és a mintázáshoz használtból. 
A fogpiszkálóval "összesatírozzuk" a két színt. Ez azért kell, mert így nem válnak el egy egyenes vonallal a színek a körmön, hanem szép átmenet fog látszani.
 A szivacsot belenyomjuk a lakkba.
Majd a szivacsot a körömre nyomjuk, óvatosan jobbra-balra mozgatjuk, hogy a körömszélre is jusson a lakkból. Itt arra kell figyelni, hogy jó irányban vigyük fel a színeket, vagyis a szivacson az alaplakk legyen a körömágy felől, értelemszerűen. :)
Ezt a műveletsort végigcsináljuk mind a tíz körmünkön, majd ha megszáradt a mintázás, jöhet a felesleges lakk eltávolítása a bőrünkről, végül egy színtelen fedőréteggel fejezzük be a lakkozást. 
Még érdekesebbé tehetjük a manikűrt, ha például mattító fedőlakkot használunk. Fokozhatjuk a mintát még csillámos lakkal is, ilyenkor a szivaccsal egy újabb réteget viszünk fel a körmök végére. Több színt is használhatunk egymásra rétegezve.
Innentől kezdve már a fantáziánkon múlik a végkifejlet! :)
A végeredmény!

Remélem, érthetően írtam le mindent. Ugye, nem is annyira bonyolult?
Monic

8 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...


Mindenképp megpróbálom, tetszik, nagyon egyszerűnek tűnik, majd meglátjuk, nekem a márványos nem sikerült, pedig az is egyszerűnek tűnt :D

Monic írta...

Ez annál sokkal könnyebb, szerintem. A márványost még nem próbáltam, de az még nekem is nagyon bonyolultnak tűnik. :) Egyszer azért megpróbálom.

pipacs írta...

Hm-hm, lehet megcsinálom holnap este, ha már nyugi lesz és ha jó ,akkor mutatom a végeredményt! :) Köszi a postot! :)

Monika írta...

Nagyon szép lett!

Thündérke írta...

Nagyon tetszik a végeredmény! És a lakkok színe is! :)

Adryenn írta...

jó lett :) Szeretem nagyon a szivacsos technikát :)

Unknown írta...

Köszönöm,hogy teljesítetted a kérésem :D
eddig ott rontottam el,hogy nem satíroztam össze a színeket :/ most már tudom és annyi ötletem van..de sajnos nincs elég körmöm :))

Névtelen írta...

szia!!húúd e jó ez a poszt beleolvastam, tök jó hogy lépésről lépésre leírod!!Tetszik! Én is kipróbálom és külön posztba leírom.
Údv.Judit