2012. október 1.

Inspiráció - Hétfő

Elképesztő mennyiséget meg tudok enni szőlőből! Igazi antioxidáns bomba, gazdag kálium forrás, ezen kívül található benne vas, magnézium, réz, cink, az összes B-vitamin, valamint C-vitamin is. Szőlőcukor tartalma miatt koncentrációt igénylő szellemi feladatok vagy nehéz fizikai munka esetén vehetjük hasznát. Tisztít, méregtelenít és szüretelés után a belőle készült palackozott nedű is - mértékkel - jótékony hatást gyakorol szervezetünkre. ;)







Legyen szép hetetek!
Monic

5 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...


Ez az első ősz, hogy rákaptam a szőlőre.
Napi 0,5 kg simán lecsúszik :-)
Kedvencem az Othello és Izabella fajta.
A palackozott szőlőből pedig a Cabernet Sauvignon Barrique felülmulhatatlan nedű ;-)

djkaty írta...

Én inkább már bor formájában fogyasztom, kedvencem a Portugieser és az Irsai Olivér. :-)

dyna írta...

nyammnyamm, megkívántam. és milyen jó, h hoztam be magammal az irodába is! ;) (megyek is megmosni)

a görögdinnye és az eper-málna kombó után talán a szőlőt kedvelem a legjobban. főként a muskotályosat és az kedvenc őstermelő nénink saszláját.

borból pedig az irsai olivért és a kedvenc etyeki borászunk szürkebarátját és cuveé-jét nah meg az aranyvagy rubin mazsolaborát. ez utóbbi zseniális csak 2 pohár után már túl édes, nehezebben csúszik. :)
(múlt héten épp szabin voltam és 5 napot welnesszeltünk is a barátokkal Siófokon, jutott a fent említett nedűkből rendesen, mivel előtte mindig elugrunk Etyekre:))

Monic írta...

Az Irsai Olivér nekem is kedvencem, ezen kívül a kékoportót szeretem még, ill. a sokputtyonyos aszút. :) És egy pohár kadarkával+étcsokival is le lehet venni a lábamról. Inkább a félszáraz borok felé húzok, ahogy öregszem, egyre inkább tudom értékelni a karakteresebb ízeket.

Thündérke írta...

Imádom én is a szőlőt :$ sajnos már nem sok van a kertben ... :( valaki felfalta az összeset :P :) !