2012. október 22.

Teszt - Bomb Cosmetics fürdőgolyó

Már régóta nagyon szimpatikusak voltak a Bomb Cosmetics termékei, gyakran nézegettem a honlapjukat, mert ínycsiklandó fincsiségek vannak rajta. :D A különböző szappanok, fürdőgolyók, fürdősütik, testápolók, kéz-és lábkrémek, gyertyák közül ember legyen a talpán, aki elsőre tud választani. 
A Lush termékeit nagyon szeretem, viszont az egy kicsit zavar, hogy nem 100%-ig természetes anyagokat használnak és bizony az áraik sem annyira barátságosak. :( 
A Bomb Cosmetics-nél a kedvezőbb árfekvés elsőre megtetszett és ahogyan nézegettem az összetevőket, ott is igen szép dolgokat láttam.
Hosszas válogatás után a Szívem csücske fürdőgolyót próbáltam ki először, ami bergamott illatú, s többek között fekete bors és jázmin olajat, kakaóvajat, csoki és vörös bors darabokat tartalmaz. Érzéki és serkentő hatású, súlya 160 g, az ára pedig 950,- Ft volt.


És milyen volt vele a fürdés? Mivel ez fürdőgolyó, nagy habot ne várjunk tőle. A vízbe dobva gyorsan feloldódott és szolidan illatozott. Személy szerint jobban szeretem, ha nem csak a bőröm élvezi a fürdést, hanem az illóolajok a többi érzékszervemre, főleg a szaglásomra is hatnak. :) Ilyen szempontból nálam a Lush a nyertes. Ami viszont ennél a fürdőgolyónál nagyon tetszett, az a valódi csokidarabkák, amik szép lassan olvadtak el a vízben. Esküszöm, legszívesebben megeszegettem volna őket! :D
Összességében véve kellemes élményt nyújtott, a bőröm puha lett, sikerült kikapcsolódnom. Az illatorgiát hiányoltam, de aki épp a harsogó illatozás miatt kerülte eddig a fürdőgolyókat, annak jó választás lehet. 
Itt  tudtok Ti is szétnézni.

Ismeritek a céget? Vásároltatok már tőlük? Mennyire tetszett?
Monic

Nincsenek megjegyzések: