2012. október 4.

Recept - Halfilé baconben zöldséges barna rizzsel

Könnyű, gyorsan elkészíthető vacsora, kb. 35-40 perc alatt tálalható. :)
Hozzávalók:
halfilé - én egy csomag fagyasztott pangasiust vettem
1 csomag bacon
barna rizs, zöldségkeverék (most ez is fagyasztott volt)
2 dl főzőtejszín
sajt (mozzarella, trappista, ami van otthon)
só, bors
kevés vaj vagy olíva olaj

Előmelegítjük a sütőt, feltesszük a rizshez és a  zöldséghez a vizet forrni. (Ilyenkor jó szolgálatot tesz az egymásba helyezhető edénykészlet: alul megfő a rizs, felül pedig a zöldség párolódik.)
A halat megmossuk, majd kb. tenyérnyi darabokra vágjuk, sózzuk, borsozzuk és mindegyiket begöngyöljük egy-egy szelet baconbe.
Egy jénai tálat vékonyan kivajazunk/olívával kikenjük, belehelyezzük a halszeleteket, a tetejére sajtot reszelünk (én félbevágott mozzarella golyókat raktam rá), majd az egészet leöntjük a tejszínnel. Alufólia alatt kb. 25-30 percig pároljuk, majd a fóliát levéve még egy kicsit pirítjuk.
Közben megfőzzük a barna rizst és a zöldséget, majd összekeverjük őket. Nálunk uborkasaláta készült még hozzá.

Jó étvágyat!

Mennyire szeretitek a halat? Gyakran fogyasztjátok?
Monic

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Imádom a halat! :) Sőt a herkentyű féléket is! :) Nagyon tetszik a recepted! :)

Nóra írta...

most így reggel nagyon megkívántam.. :D :) finomnak néz ki :)