2012. május 4.

Kedvencek - Április

Az elmúlt hónap is hipp-hopp elszaladt, íme a legtöbbet használt termékek:
A Missha Under Eye Brightener nélkül szinte el sem indultam otthonról. Nagyon megkedveltem ezt a kis korrektort, a szem alatti karikákat szuperül eltünteti, így legalább eltitkolható a kevés alvás :) 
A lassan múló foltjaimra a MAC Mineralize korrektora vált be leginkább, Niki is sokszor lopikált belőle :)
Egy új kedvencet is találtam áprilisban, mégpedig az Oriflame legújabb szájfényét, az External Gloss-t. Nekem az Absolute Coral árnyalat van meg és imádom! Bővebben a jövő heti tesztben. 
Rúzsok közül a Catrice Ultimate Shine Berry Me jött velem leggyakrabban. Itt írtam már róla.
A MAC pigment mintáimat használtam legtöbbször szemfestéshez. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem nem tart tovább a sminkelés akkor sem, ha ezeket a porokat használom a préselt festékek helyett. A három kedvenc árnyalat: Vanilla, Cornflower és Noctuelle. 
Végül a nagyon olcsó Marie Anne bronzosító is sokszor került az arcomra.
A felső fülbevaló-karkötő szett Avonos bizsu, nekem tetszik, ilyen jellegű még nem volt. 
A másik karkötőt még tavaly vettem akciósan az I am-ben, azóta is gyakran viselem, szeretem a barnás-aranyos színeit, a kis kinyitható szívecskét és hogy minden mozdulatomra csilingelnek rajta a kis golyók.

Volt olyan smink, bizsu az elmúlt hónapban, amit szinte nap mint nap viseltetek?
Monic

Nincsenek megjegyzések: