2012. május 23.

NOTD - Mint addicted

Két nap ágynyugalom, maréknyi gyógyszer és mintegy 20 liter gyógytea után talán sikerül végre legyőznöm a torokfájást :) Még nem vagyok 100%-os (ami egyébként sem jellemző rám :D), de holnap már tudok menni dolgozni.
Ez a lakkozás még vasárnap készült, akkor még úgy éreztem, erős vagyok és pusztán pozitív gondolkodással elmulasztom a torkom szúró fájását. 
Mostanában nem igazán vagyok topon körömfestésileg, vagy időm nincs, vagy ihletem. Ráadásul a körmeimet is vissza kellett reszelnem rövidre, mert kettőt elhagytam :( 

Most is az e.l.f. Mint Cream-et vettem elő, nagy a szerelem jelenleg! Igaz, egy kicsit trükközni kell a festéssel, mert az első réteg hajlamos csíkozni, ezért a második rétegnél figyelni kell, hogy teljes legyen a fedés, de mivel gyorsan szárad, ezt még megbocsátom. És hogy ne legyen olyan "szimpla" a lakkozás, a körömvégekre jutott az Essence Blue Addicted csillámjaiból is. Szintén Esence BTGN került rá fedésnek.

Monic

6 megjegyzés:

Zsanett írta...

uhh ez irtó jól néz ki! nagyon tetszik :)

dyna írta...

Nekem is tetszik, olyan szép ez a menta lakk.

Nóra írta...

tetszik ez a színvilág :))

pipacs írta...

Brutál jó!! Nekem a blue addicted nagyon gyorsan kopott még fedőlakként is. :S

Thündérke írta...

Annyira jól néz ki *-* egyszer ellopom ezt a színkombót:$ és jobbulást :) !

Anett írta...

Még hogy nincs ihlet? Nagyon jó lett ez a kombó! Remélem már jobban vagy :)