2012. január 19.

Teszt - Coastal Scents 10 Blush Palette

Egy ideje nézegettem ezt a palettát a Make up plaza honlapján, de csak most jutottam el odáig, hogy a rendelés gombot is megnyomjam. Igazából az adta meg az utolsó lökést a vásárláshoz, hogy reggelente nem mindig van időm a palettáimat nyitogatni megfelelő arcpír után kutatva, így sokszor azt használtam, ami épp a kezem ügyébe került. 
A Coastal Scents összeállított egy olyan 10-es színkombinációt, amiben azt hiszem, mindenki megtalálja a bőrszínéhez, hangulatához, öltözékéhez megfelelő arcpírt, egyetlen nyitással.

 A paletta fekete karton dobozban érkezik (alaposan becsomagolva bubis zacskóba), 
az elején a termék neve és a Coastal Scents logo szerepel,

 a hátulján pedig a színeket, az összetevőket, valamint más C.S. termékek fotóit láthatjuk.


 Maga a paletta matt fekete műanyag, sajnos ez is gyűjti az ujjlenyomatokat,
főleg ha például véletlenül alapozós kézzel nyúlunk hozzá (tapasztalat :( )
A hátulján itt is olvashatók az összetevők.
A záródásával nincs gond és könnyen is nyitható, nem fog beletörni
a műkörmünk.

 Kinyitva elénk tárul a 10 pazar szín! 
Tükör nincs a palettában, de mivel ezt nem arra tervezték, hogy nap mint nap 
a táskánkba bedobva magunkkal hordjuk, ez nem is baj.

A felső sor: szatén antik rózsa, szatén tejkaramell, szatén babarózsa, szatén rozsda-narancs,
szolid arany csillámmal kevert barna bronzer.

Az alsó sor: matt rózsa, szatén bézs-karamell, matt őszi rózsa, matt fukszia, matt kávé.

A szatén színeknek nagyon szolid csillogásuk van, 
bátran használhatják azok is, akik idegenkednek a fénylő arcpírtól.



A színeket keverhetjük is egymással, használhatjuk szemfestéshez is. Könnyen felvihetők, jól építhetők, tartósak, egész nap velünk maradnak. Maga a festék egyáltalán nem porzik, nem kell attól félnünk, hogy túl sok kerül belőle az ecsetre. 

Még nincs kedvenc árnyalatom közülük, de például a szatén rozsda-narancs valami álomszép élőben és a matt rózsa is egy gyönyörűség!
Egyáltalán nem bántam meg a vásárlást, egy ideig biztosan nem fogok elcsábulni, ha arcpirosítókat látok. :)


Próbáltátok már ezt a palettát? Mono arcpír vagy paletta? Kedvenc színek?


Monic
 (A fotózást csak este tudtam megoldani, bocs a minőségért.)

2 megjegyzés:

Froz írta...

Én a szülinapomra rendeltem meg a CS 252-es palettáját és akkor akadtam rá erre a gyönyörűségre. Pont akciós volt 15$ helyett 7$-ba került.:) Azóta is mindennap használom. Elég jól pigmentált, nem porol, annyit vesz fel az ecset amennyi kell és mindenféle árnyalat van benne. Nekem nagy kedvenc a babarózsaszín, az erős pink és a narancssárga.:) A tok nekem is mindig mázgás lesz, pedig annyira vigyázok rá.:)

Monic írta...

Én is nagyon szeretem ezt a palettát, reggelente gyakran nyúlok utána. Tök jó, hogy 10 színből választhatok a hangulatomnak/öltözékemnek megfelelően. Amilyen lassan fogynak a színek, szerintem még a szoc. otthonban is ebből fogok sminkelni! :D