2012. január 19.

Teszt - Coastal Scents 22 darabos ecsetkészlet

Ezer éve vágytam egy ilyen készletre! 
A korábbi ecseteim is használhatók voltak (essence, Elite, elfogadható minőségű Mac utánzat - made is china :D), de azért... Ha zongorázni kellene a különbséget, akkor a Boci-boci tarka és Beethoven: Moonlight szonátája erre a legjobb példa. 
A Sigma ecsetei jöttek még szóba, de ott az ár egy kissé elgondolkodtatott: szállítási költséggel együtt 22-25 ezer forintot nem akartam kiadni egy készletért.
És akkor a vágyam valóra vált a Coastal Scents jóvoltából! Ez a 22 darabos ecsetkészlet nem olyan régóta kapható náluk és minden olyan ecset megtalálható benne, ami profi sminkek elkészítéséhez is elegendő.
Nem sokat gondolkodtam, megrendeltem, PayPal-lal fizettem, másnap már hozta is a postás. 
Mit mondjak, orgazmikus élmény volt kibontani a csomagot! :DD Egy ideig csak nézegettem, szagolgattam, simogattam, letöröltem egy könnycseppet a szemem sarkából (na ezt azért mégsem). :) De biztosan ismeritek ezt az érzést, amikor egy nagyon régóta vágyott termék végre a birtokotokba kerül és végre élőben is kipróbálható.


 A tok fekete műbőr, kívül anyagában nyomott a logo. 
Két mágneses kapoccsal záródik. 
Becsukva 14 cm x 24 cm x 4 cm a mérete,

 kinyitva pedig 64 cm x 24 cm x 1,3 cm. Nem kicsi! 
Le sem tudtam fotózni a teljesen kinyitott mappát, mert nem fért bele a képbe.

 Az ecsetek egyenként becsomagolva érkeznek, a nagy ecseteken áttetsző tok van, 
elősegíti a forma megtartását.
A nagy púder és/vagy alapozó ecsetek szintetikusak, a ferde pirosító kecskeszőrből készült. 
Nagyon finom puhák, kedvencem a második, az valami csoda! 
Az utolsó alapozó ecset rost.


  A szemhéjpúder, satírozó és szemöldök ecsetek lószőrből készültek, az egyik korrektor rostból, 
a másik nylon. Szintén nylon az anyaga a ferde ecseteknek, ezekből háromféle méret van. 
A legkisebbel például nagyon könnyű tusvonalat húzni.
Az ajakecset szintén lószőr.

 Ez a gyönyörű legyezőecset szintetikus, mégis pihe-puha.

És még képek...











Az ecsetek szára fényes, fekete, maszatgyűjtő. Semmi csicsa, a végükön ezüst színű Coastal Scents felirat. (Nem tudom, ez mennyire fog lekopni a használat során, remélem, tartós lesz.) Némelyik első fogásra kicsit vastag, de ez megszokás kérdése. Nekem már fel sem tűnik. Könnyen lehet velük dolgozni, nem hullajtják a szőrüket, igazi profi termékek.
Összességében véve életem egyik legjobb döntése volt a megvétele, hiszen valóban professzionális kivitelről van szó elfogadható áron. Csak ajánlani tudom. :)


Ti milyen ecseteket használtok? Vannak kedvenceitek? Mekkora összegig lennétek hajlandók elmenni egy profi készletért? 

Monic

Nincsenek megjegyzések: