2012. február 4.

Kedvencek - január

Egy rövid posttal jövök ma este, az elmúlt hónapban legtöbbször használt termékeket, ékszereket gyűjtöttem össze. A január a legutáltabb hónapom, a mostani főleg az volt: +10-12 fok, eső-eső-eső, szürkeség.

Ez a NYX palettám nyár óta meg van, gyakran előveszem, mert egyetlen nyitással kéznél van minden: szemhéjpúder, bronzer, pirosító, highlighter, sőt még két szájfény is lenne, ha Niki nem nyúlja le őket. :) 
A szintén NYX Baby Doll Eye szempillaspirál abszolút befutó volt januárban, nagyon szép pillákat varázsol és még vízálló is.
NYX Eyeshadow base (003 skin tone) és concealer (003 light). Az alapozó nálam nem teljesít 100%-ban, erőteljesebb sminknél a nap végére azért összegyűlik az apróbb rácokban a szemhéjpor/pigment. Minimál sminknél  (legtöbbször ilyet viseltem, máshoz nem volt hangulatom) használtam csak. A korrektorral nincs gond, sajnos gyakran elő is került, a januári stresszt a bőröm is megérezte.
NYX Sparkle szájfény: erről írtam korábban, most nem részletezem.
TonyMoly szemhéjtus: tökéletes! Könnyű vele dolgozni (még nekem is :D), tartós, mondhatni alig lehet levakarni, mi kell még?

 Ezeket az ékszereket viseltem legtöbbször.
 A Swarovski gyűrűpár jó pár évvel ezelőtti karácsonyi ajándékom volt,
azóta is nagy gyönyörűséggel hordom őket, külön-külön, vagy akár együtt is.
Sajnos a fotó nem adja vissza az igazi csillogását, amit olyan nagyon szeretek.

A karkötőhöz akciósan jutottam hozzá az I am-ben (550 Ft), 
rózsaszín gyűrű (e-bay, kb. 1 dollár), fehér köves gyűrű (Oriflame, parfümhöz volt ajándék).
 Ez a baglyos nyaklánc mindig jó kedvre derít (e-bay, az árára sajnos már nem emlékszem).
Névnapomra kaptam a lányaimtól (e-bay), imádom ezt a nyakláncot is.
Mert olyan vagyok, mint a kis elefánt: nehezen tanulok és gyorsan felejtek :DD
Monic

1 megjegyzés: