2012. február 15.

Shopping - Blézerek

A múlt héten turiban jártam, kettőben is. A cél egy-két blézer beszerzése volt, s mint a fotók bizonyítják, a terv sikeresen (túl)teljesítve. :) Az öt kabátkáért összesen 8.800,- Ft-ot fizettem. Szerintem, ez nem olyan rossz ár. Most már csak a jobb időt várom, hogy hordhassam is őket.

 Csokoládé színű, egy gombbal záródik, két kis zsebe van.
 Sajnos a fotón nem látszik, de nagyon szép türkiz szegély
fut végig a blézer belsején. Van egy ugyanilyen türkizkék felsőm,
azzal nagyon jól mutat.
 Marks&Spencer limitált kiadás. :)

 Grafitszürke, szintén egy gombos. Ennek nincs zsebe, viszont
érdekes az elején a karcsúsító varrás.
 Szép ez a bélés. (Marks&Spencer)

 Ismeretlen márka. Piros felsővel volt már rajtam.


 Ebben a selyem hajtóka tetszett meg és az ujján a sok kis gomb.
Így egy kicsit fiúsnak néz ki, de felvéve nagyon elegáns darab.



Szintén Marks&Spencer. És ez a leopárd mintás bélés...

Na, hogy tetszenek?
Monic

3 megjegyzés:

Anett írta...

Az elsőhöz hasonlóm van rövid ujjúban és nagyon szeretem :) Nagyon csinos darabokat sikerült kifognod, az utolsó pedig azzal a béléssel eszméletlen!

Thündérke írta...

a 3. és az utolsó a kedvencem :) én is néztem múltkor párat egy turiban, de sajnos mind nagy volt rám :( pedig volt egy pink ami nagyon tetszett :(

Monic írta...

Én is találtam egy gyönyörű, vanília színű blézert, de sajnos kissé passzentos volt :( A pink inkább a fiatalok színe, viszont egy paszteles púderrózsaszínt elfogadnék. :)
A bélésre Niki is rákattant, még szerencse, hogy rá nagy ez a blézer. :)