2012. április 13.

DM zsákbamacska

Csak tusfürdőért mentem a DM-be, nem terveztem, hogy én is kiváltom ezt a kis csomagot. Viszont épp megláttam élőben a dobozkát és kész! Akkor már azért imádkoztam, hogy legyen 100 pont a kártyámon! :D Szerencsére volt, így aztán végül a tusfürdő mellé jött velem haza ez a kis meglepetés is.
Amint látjátok, az enyémben volt illatminta + hozzá a 25%-os utalvány  (nagyon tetszik az illat, csak sajnos nem sokáig érződik rajtam), Balea arckrém minta, kis tubus fogkrém, Essence szempillaspirál (ma ezt használtam és meglepően jó, sőt, nagyon szuper!), egy pár kristályos fülbevaló (ilyen szépen csillogó még amúgy sem volt), és két körömlakk: Essence multi dimension XXXL shine purple diamond színben, valamint egy miss sporty Lasting Colour. A színéről sehol sem találtam utalást az üvegcsén, olyan barnás-szürkés, elég sötét szín, majd kreatívkodom vele. :) Ja, és még a 25%-os kis kuponfüzet is a dobozban volt.
Összességében véve egyáltalán nem sajnálom érte a 100 pontot, a doboz pedig annyira aranyos, hogy szinte már ezért megérte! :)

A Ti csomagotokban mi volt? Meg vagytok vele elégedve? Ha még nincs, kiváltjátok? Vagy szerintetek nem ér ennyit?
Monic

2 megjegyzés:

Zenzen írta...

Tetszik a csomag :D nem vagyok tag, de kezd megjönnöm a kedvem hozzá :) Melyik a kedvenced?

http://bubbiful.blogspot.com/

Névtelen írta...

Szia! Szerintem az egész csomag nem ér meg 100pontot. Kiszúrták a szemeteket pár forgalomból kivont Essence meg Mis Sporty termékkel (inkább elosztogatták, mert csak rájukromlott volna).... mind2 alacsony kategóriás termékeket jelent sajnos, mind árra, mind minőségre. Egy krémmintával, amit lehet ott helyben is hazavihetsz ha raknak ki belőle prospektusos mintát (szoktak idővel) egy minifogkrémmel (értéke nem éri el az 50Ft-ot ha a nagy kiszerelés árát nézzük))+1 parfümmintával (a szintén nem minőségi illatból és van teszter a boltban is ha valakit érdekel h. milyen lehet)...... és ehelyett megvehettetek volna 2 minőségi terméket jóval olcsóbban (50-50pontért). Ok, aranyos a cicás csomagolás, de gondolom nem a csomagolást keni magára az ember... . Mint láttam pár blogon egy bizsu fülbevalót is raktak bele (ilyet kapsz bármely bizsusnál, olcsó... fémallllergiát elősegítő anyagból van... ha valaki ilyeneket hord hosszabb távon) az sem nagy szám, ha valaki kifogta a 15%-os végösszegi kupont az még talán jól járt, mert a hozzá adott 25%-os kuponok felejtősek.
Nekem is van 100 felesleges pontom, de nem hülyeségre fogom beváltani. Erre a csomagra biztos nem... .