2012. április 24.

Smink - Füstös-csillámos

Nem egy hétköznapi smink, sőt! :) Nem is igazán tudom, viselném-e az én koromban... Esetleg beöltözős-halloweenes buliba, ahová meg nem járok :D Szóval ki-ki döntse el, elmegy-e eddig a sminkelésben, vagy megáll egy kicsit visszafogottabb füstösnél :)
Azért a végeredmény tetszik, főleg azok a kékes-türkizes-zöldes kis csillámok, amiket persze a fényképezőgép nem tud élethűen visszaadni :(


 
Amiket használtam:
NYX Eyeshadow base
Urban Decay Naked palettából a Creep és a Gunmetal árnyalatok a mozgó szemhéjra, Virgin egészen a szemöldökig
MAC Jewelmarine Glitter Brilliants (itt már megmutattam ezt a csilli-villi glittert)
AVON Super Shock Gel Eyliner, black: vízvonalra és elsatírozva a felső szempillák tövébe
Max Factor False Lash Effect Fusion Volume&Length szempillaspirál, black
Missha Under Eye Brightener

2 megjegyzés:

Monika írta...

Váúúúúú :) nekem nagyon tetszik....

Thündérke írta...

Húúú nem mindennapi :$gyönyörű:$ visszafogottabban én viselném simán buliba :$