2012. április 2.

Shopping - Minták, könyv és cipő

A múlt héten végre megérkezett a The Body Needs rendelésem. Most csak egy "csoportképet" készítettem, hamarosan jönnek a részletesebb leírások. (A holnapi sminkben két terméket rögtön be is mutatok :)) Erről a honlapról MAC és TBN mintákat lehet rendelni, érdemes időnként benézni, mert szoktak akciók is lenni. És a számlára kézzel, magyarul volt ráírva, hogy: Köszönöm! :)
Amit kértem: hét MAC pigment, négy MAC paint pot, négy MAC rúzsminta, TBN arcpír (a NARS Orgasm pirosítójához hasonlítják), valamint egy zselés szemhéjtus. Azt már most tudom, hogy a MAC Ruby Woo rúzsa KELL teljes kiszerelésben is! :)

Egy könyv is a gyűjteményembe került, mégpedig Robert Jones: Sminkelés mesterfokon című műve. Olvasgatása, nézegetése folyamatban, hamarosan jövök a kritikával :)

Ééééééés... megtaláltam álmaim platform cipőjét! :D Ilyet kerestem már jó ideje! Nude színű, az ideális sarokmagasságú - nekem legalábbis -, és az ára is nagyon baráti (3.600,- Ft). Igaz, a kínaiban vettem, de kit érdekel? Ebben tudok menni, meglepően kényelmes (zselés talpbetét és sarokvédő kellett bele, de ilyen szinte mindegyik cipőmben van), túléltem benne a szombati CBA-s bevásárlást, egyszóval most nagyon-nagyon boldog vagyok! :D

Ti vettetek valamit mostanában? 
Monic

9 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szép a cipő, én is ilyet keresek, de ami tetszik külsőleg felpróbáltam és annyira előrecsúszott a lábujjam a "lyukon", hogy inkább nem vettem meg mert gondoltam még azt hiszik kicsi a lábamra, a nagyobb meg nagyon nagy volt, kiléptem belőle.... Neked is annyira előrecsúszik a lábujjad vagy csak nekem? :)

Thündérke írta...

Nagyon szép cipőt vettél :$
Nekem is be kellene szereznem zselés talpbetétet :) majd ezen a héten! :)

Névtelen írta...

Szép a cipellő, a honlaptippet pedig nagyon köszi. A paint potokat meglesem. :)

Nóra írta...

ó az a cipellő! tökéletes :)

Monic írta...

A lábujjam nem csúszik előre, de ebben szerintem segít a zselés talpbetét is. Ebből a cipőből én is ki-kiléptem, ezért raktam bele sarokvédőt, így már tök jó! :) Azt hiszem, a Deichmannban lehet kapni olyan talpbetétet, ami nem zselés, hanem bőr, valami 400-500,- Ft körüli áron. Ez megemeli annyira a lábad a cipőben, hogy nem tud előrecsúszni. Próbáld ki! :)

Monika írta...

Köszi az ötletet :)

Satine írta...

Hol vetted a cipőt? csak én nem találom?

Monic írta...

Satine, Szeged, Nagyáruház, első emelet, kínai. A múlt héten vettem, volt több színben: fekete, szürkés, bézs. Lehet, hogy másnak is feltűnt, milyen kényelmes és kifogyott a készlet...?

Satine írta...

Akkor a kínai üzleteket megtekintem, köszönöm szépen!