2012. április 3.

Outfit - Work

Most kaptok egy kis irodai fílinget :) Mai öltözékem: a reggeli "lila köd" egész nap nem akart megszűnni :D
                                                                       Itt komoly munka folyik! :D

 Duplán látok?
 I'm very busy... ;)
Ha elérném azt a Balaton csokit ott az asztal túlsó szélén...! :O
Elértem! :DDD
Az öltözékem már nem friss vásárlás: a blézert turiban szereztem, itt már láthattátok; a fekete bársony szoknya szintén turis, 100,- Ft-ért jutottam hozzá :) A lila felső fogalmam sincs, honnan került hozzám... A fekete kis cipőt második éve használom, nagyon szeretem, mert kényelmes és szoknyához, nadrághoz egyaránt felvehetem. Fülbevaló, gyűrű e-bayről, görög mintás ezüst nyaklánc Görögországból.
Smink: Lancome Teint Idol 24 H alapozó, Missha Extreme Cover korrektor, NYX eye shadow base, NYX Ultra Pearl Mania pigment, purple és  lilac;  Max Factor False Lash Effect szempillaspirál waterproof, black; Essence Stay with me szájfény, 05 I like cotton candy; arcpír: Coastal Scents 10 Blush paletta, szatén babarózsa.
A hajam a szokásos - "tíz ujjal fésülködöm" - borzas :D 

Jöhet a kritika! :DD
Monic






6 megjegyzés:

Lela írta...

Csini vagy és nagyon szépen összekombináltad a ruhákat. Az árukat olvasva vásárolni is tudsz. :) Kár, hogy a smink nem erősebb.

Thündérke írta...

Nagyon csinos voltál !:)

Satine írta...

Jaj, nagyon jól nézel ki! És tessék többet mosolyogni! :)

Névtelen írta...

A blézer és a harisnya színe nagyon klassz. Nekem pont a smink tetszik, irodába tökéletes, kedvet is kaptam egy liláshoz holnapra. (ma zöld vagyok :D )

dyna írta...

KEdves irodai viselet, csini voltál! :)

Monic írta...

Lela, a smink a valóságban kicsit élénkebb volt, csak ez a fránya fényképezőgép nem tudja visszaadni a valós színeket :(
Satine, igyekszem sokat mosolyogni, még ha ezzel növelem is a szarkalábak számát a szemem sarkában :)