2012. április 17.

Smink - Ruby Woo

Tudom, hogy volt már hasonló smink, hasonló piros felsőben :), de igazából most a MAC Ruby Woo rúzsomat szeretném megmutatni. Véleményem szerint nagyon szép szín, matt, ezért még egy kicsit természetesnek is hat. Tartós, órákon át fent marad, csak egy kiadós étkezés után kopik le, akkor is egyenletesen halványodik. Egy pici hátránya van: kissé szárít, ezért balzsamot mindenképp kenni kell alá. 
A szememen NYX szemhéj alapozó, egy szimpla tusvonal a Tony Moly fekete zselés tusával, Urban Decay Naked palettából a Virgin és a Half Baked árnyalat, Max Factor False Lash Effect szempillaspirál, valamint AVON szürke szemceruza van. Alapozó: Missha Signature, arcpír: Coastal Scents paletta.


Húsvét hétfői mozizáshoz viseltem :)
Monic



8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon jó lett! A szemed is, a szád is, jól áll nagyon ez a szín.

Thündérke írta...

Annyira jól áll a piros ! :) Gondolok itt a felsőre és a szádra is ! :) ( A szóellenőrzőt nincs kedved kikapcsolni ?:) )

dyna írta...

tényleg jól áll a piri! :) azt még megjegyezném, bár eddig sosem mondtam, h én is egyet értek a korábban már 1-1 lány által felhozott gondolattal, miszerint felejtsd el ezt a nagyis "dúsító" dauert, mert valójában csak illúzió, h dúsít, ám annyira öreg nénis és ez senkinek sem áll jól, sokkal fiatalosabban fogsz kinézni utána.
tudom, h amúgy a natúr vonal felé húzol, de esetleg érdemes kipróbálni egy jóféle hajtőemelő sprayt. nekem eddig matrix volt meg (kiszaladok a fürdőszobapolcon lévőt meglesni: Lisap Sculture ), mindkettő kifejezetten bevált, még anyukám rövid haját szárítgattam vele. Ajánlom őket! Szóval le a nagyiséróval és elő a piri rúzzsal, mert fiatalos anyuka vagy és jól áll! ;)

Monic írta...

Emma, köszönöm!
Thündérke, Neked is! A szóellenőrzés kikapcsolva :)
dyna, már nő le a nagyis frizura, egy kis türelem, és eltűnik :D

dyna írta...

Juhééé, eltűnik, juhééé nincs szóellenőrzés! :) Ezt már én is akartam mondani, ma egy másik blogon épp kértem is.

dyna írta...

(És olyan hasznos oldalelem ez a legutóbbi hozzászólás link, így lehet látni, ha válaszoltál nah meg azt is, h ki írt utoljára:))

Aviana Rahl írta...

Jól áll a piros!! Én is nagyon szeretem viselni :)

Makeup is Art írta...

nagyon jól áll ez a piros :) nekem is megvan ez a szín és imádom :D