2012. április 29.

Teszt - Cherimoya rúzsok

Nálunk nem kapható még ez a márka, e-bayről rendeltem a rúzsokat és nagyon szeretem őket. 5 db volt 11 dollár, szerintem nem rossz ár értük :) Összesen 60 színből kellett választanom, nem volt egyszerű feladat!
A csomagolás matt fekete, piros betűkkel szerepel a márkanév és vízszintesen körben a "max MAKEUP" felirat, utalva a gyártó cégre. Kicsit nagyobbak a dobozok, mint más rúzsoké, enyhén homokóra alakúak, tetszetős dizájn. 3,7 gramm festék lapul mindegyik tubusban, maga a rúzs pedig teljesen visszatekerhető, így nem sérül záráskor.
Ami nagyon tetszik, hogy mindegyik tok tetején ott van a rúzs színe, így gyorsan megtalálom a keresett színt. 
Her Majesty, California Girl, Orgasm, Mademoiselle, Mulberry
A 3. és 4. színt véletlenül megcseréltem, bocsi :(
Her Majestry
California Girl
Orgasm
Mademoiselle
Mulberry
Nagyon jól pigmentált, krémes rúzsok, nem szárítják az ajkaimat és igen-igen tartósak! Egy kis ivást, falatozást simán kibírnak. Illatuk szinte semmi nincs. A színek összetételében van eltérés, mert pl. a Mademoiselle matt, extra krémes, ajánlott szájkontúr ceruza használata, hogy igazán szépen mutasson ez a buja piros szín. A másik négy inkább szaténos finissel bír.
Összességében véve  - bár egy kicsit lutri volt a rúzsok megvétele, mivel sehol nem találtam róluk véleményt - nagyon elégedett vagyok velük, ezen az áron pedig abszolút megérte! Itt meg tudjátok nézni a többi színt is és akár vásárolhattok is :)

Hallottatok már erről a márkáról? 
Monic

5 megjegyzés:

Zenzen írta...

Nagyon szépek, meg szerintem 11 euró egész jó ár ötükért ;)

m. írta...

mennyi idő alatt ért oda?

Monic írta...

zenzen: dollár, nem euró :) Kb 500,- Ft-ra jött ki darabja

m.bunny: ha csak rúzst rendelsz, az átlag két hét, ha pl. körömlakkot is, annak kell egy hónap, mire megérkezik :) Már többször rendeltem ettől az eladótól, abszolút ajánlom. Legutóbb szintén egy 5-ös csomag rúzst rendeltünk, de csak 3 db érkezett. Megírtam neki, rögtön küldte a hiányzó rúzsokat + egy ajándék szájfényt :)

Thündérke írta...

Azta*-* gyönyörűek :$főleg a lila tetszik :$én tuti nem tudtam volna választani ennyi rúzs közül ! :)

Nóra írta...

ajajj,túlságosan tetszenek,azt hiszem a kívánságlistám bővült :))