2012. április 5.

Hajformázás

A hajápolásról itt írtam korábban, most azt mutatom meg, mivel próbálok valamilyen formát adni a sörényemnek :D Amíg egyenes volt, a legjobban a got2b megalomania tetszett: finom málna illata van és tényleg dúsít! Vizes hajra vagy szárazra egyaránt alkalmas, tartós is, egyszóval ajánlom mindenkinek :) Dúsításhoz még nagyon bejött a got2b Powder'ful por: hosszan tartó hatása van, semmi zsíros érzetet nem hagy a hajon, nem lesz tőle "fehér poros" kinézetű. A hajtövekhez kell szórni belőle egy keveset, majd alaposan belemasszírozni-eldolgozni a hajszálakon. Elő-előveszem mostanában is, mert olyan lesz utána a hajam, mintha épp akkor mostam-formáztam volna :)
Amióta göndör tincseim vannak, más megvilágításba került a hogyan formázzam a frizurám?  kérdéskör. A dauer eléggé meg tudja viselni a hajszálakat, még ha kímélő is, ezért mindenképp olyan hajformázó kell rá, ami egyben ápol, fényt ad és szexi kis göndör tincsecskéket produkál ;) Nem egyszerű megfelelni ennyi kívánalomnak és őszintén szólva, a 100%-os terméket még nem találtam meg...
Amiket eddig próbáltam: 
A Toni&Guy göndörítő spray gélt a megmosott, nedves hajamra használom. 150 ml, kellemes illat, közepesen erős tartás.  Ráfújom a tincseimre, majd diffúziós hajszárítóval, közepes hőfokon és fokozaton megszárítom a hajam. Az eredmény: szépen göndörödő, fényes tincsek. Amiért nem kapja meg a 100%-os címkét, az az ára: akciósan is 1.700 - 1.800,-Ft között lehet kapni, és ehhez képest ez a 150 ml nem olyan sok. Viszont az tény, hogy az eddig próbált legjobb termékem, újra fogom venni, ha elfogy, addig meg spórolok rá :)
A Garnier göndörítő hajhabjából is elfogyasztottam már két flakonnal: ezt száraz hajra használom a reggeli kócos tincseim megzabolázására. Kellemes illata, erős tartása, göndörítő funkciója teljesen korrekt, ahogyan az ára is: ha jól emlékszem, 1.000,- Ft körül láttam az üzletekben.
Most az Avon göndörítő habját tesztelgetem. Tulajdonképpen nem rossz termék, de az eddig próbáltak közül ez a leggyengébb láncszem. Nem hajtógázas, hanem sima pumpás, jó vele formázni, az illata is nagyon finom gyümölcsös, csak ha már két-három egymást követő nap használom, olyan lesz tőle a hajam tapintása, mintha már egy hete nem mostam volna meg. Ez egy kicsit elvette a kedvem tőle, így elhasználom a teljes flakont, de nem veszem újra.
Amit viszont mindenképp ki szeretnék próbálni, csak még nem sikerült olyan üzletet találnom Szegeden, ahol lehet is kapni, az a got2b curled-up göndörítő habja! 
Összegezve a fentieket, a Garnier-t és a Toni&Guy-t ajánlom.

Ő egy alig két hetes szerzemény! Szikrázó fényű pumpás hajfény spray - ez van a doboz hátulján. 200 ml, intenzív sárgadinnye illat (amit nem annyira szeretek, nekem a dinnye csak gyümölcsként jön be), és... olyan szép fénye lesz tőle a hajnak, hogy csak ámultam! Nagyon jól jön ez a kis flakonocska a hét második felében, amikor a frissen mosott haj fényessége már megkopott kissé :) Akinek viszont vannak ősz hajszálai és a hajfestés már egy kicsit le van nőve, az óvatosan használja, mert a kilátszó ősz szálak úgy fognak sziporkázni, mintha csillámporral szórták volna be :D De tényleg, nem vicc! :D Ettől függetlenül abszolút ajánlom!


Ellentétben a samponommal, a hajformázó szerek terén nagyon nyitott vagyok minden újdonságra, szívesen kísérletezgetek. Épp ezért kíváncsian várom, Nektek milyen termékek jönnek be és melyek azok, amelyek nagy csalódást okoztak.
Monic
Ui: Azért az új bb krémes sampon nagyon izgatja a fantáziámat :D

4 megjegyzés:

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Nekem alapból göndör a hajam, és amit nagyon szerettem használni, az a Baleának a göndör hajra való balzsamja. Megmondom őszintén: formázni én annyira nem formáztam soha. Megmosom a hajamat, megy rá a pakolás/balzsam, néha hajvégápoló, és aztán megszárítom. Ennyi :D
Amit még tudok ajánlani az a Kallos. Szerintem érdemes végigböngészni a honlapjukat, mert egy csomó szuper hajápolós/hajformázós cuccot lehet találni.

Unknown írta...

Érdekes,nekem az Avon jött be eddig az összes közül,Meg egy nèmet biotermèk,sajnos itthon nincs.A kallosok kutyafülèt se érnek nekünk,göndöröknek.

pipacs írta...

Megvettem ma a got2b-t a te postod hatására, márpedig azért, mert nekem a vörös haj nagyon gyorsan fénytelenné válik, hátha ez segít! :) Köszi a tippet! :)

Monic írta...

pipacs, nagyon remélem, hogy Te is szeretni fogod :)