2012. április 1.

Tűminta körmökre

Ígértem, megmutatom, hogyan készítem a körmeimre azokat a kis "virágokat", amik olyan sok embernek tetszettek. Egy nagyon egyszerű step by step következik, legalább megcsodálhatjátok briliáns rajztehetségemet is :DD

Mondtam, hogy egyszerű lesz! :)
Felkenitek a körmötökre az alapszínt, majd még mielőtt teljesen megszáradna a lakk, jöhetnek rá a színes pöttyök: lehet kevesebb vagy több, lehet két színből, de akár három-négyből is, lehet függőlegesen vagy átlósan, csak a köröm végére vagy épp a körömágy felőli részen. Csak a fantáziátokon múlik! 
Vékony tűt használjatok és lehetőleg egyetlen folyamatos mozdulattal húzzátok össze a mintát. 
Sok sikert! :)

Monic

6 megjegyzés:

Thündérke írta...

Wáó:$ azt hittem bonyolultabb lesz:) könyvjelzőkhöz mentve:$

dyna írta...

de cukin lerajzoltad! :))

Zitu írta...

Nem is olyan bonyolult,bár én tuti elbénázom:))

Anett írta...

Ez komoly, hogy ebből a mintából lett az a virágos?? Hihetetlen hogy tényleg ennyire egyszerű :)

Monic írta...

Zitu, ki van zárva, hogy elbénázod! :) Próbáld ki, és meglátod milyen egyszerű!
dyna, ős-rajztehetség vagyok :DD
Thündérke, Vattacukor, próbáljátok ki, kíváncsi vagyok, mit alkottok! :)

Nóra írta...

hihetetlen hogy ebből lett a virágminta,nagyon jó! :)