2012. április 3.

Smink - Imaginary

Ma egy alkalmibb sminket hoztam, a csillámok miatt inkább buliba ajánlom. Csilli nélkül akár egy hivatalos rendezvényre is el tudom képzelni, szerintem az én korosztályom is bátran viselheti. :)

Amiket használtam:
MAC Imaginary paint pot
MAC Winter sky pigment
Naked palettából a Creep és a Gunmetal árnyalatok
AVON Super Shock gel eyeliner, black
Essence csillámos szemhéjtus
Missha Under Eye Brightener


A mindennapokon használtok ilyen sötétebb, füstösebb szemfestést vagy inkább a "no make up make up" hívei vagytok?
Monic

7 megjegyzés:

Lela írta...

Néha ha olyan a hangulatom akkor viselem az erősebb, füstösebb sminket is. Persze nem a nagyon csillámos, műszempillásra gondolok. :)

Monic írta...

Most jut eszembe, hasonló sminket viseltem tavaly szilveszterkor :)Csillámok nélkül rajtam is gyakran előfordul sötétebb-füstös szemfestés, főleg télen nyúlok ilyen színekhez. Műszempilla egyszer volt rajtam, engem nagyon zavart, hogy nem látok ki rendesen a fejemből :DDD

Thündérke írta...

Hangulatomtól függ milyen sminket viselek, na meg persze az időmtől is:D Nagyon tetszik a sminked :$

Anett írta...

Én nem igazán kedvelem a 'no make up'-ot, a jó szemhangsúlyos sminkeket viszont annál inkább!
Jó lett ez a smink! :)

Monika írta...

Én simán használok erősebb sminket a hétköznapokban is :)
Szépen kiemeli a szemed, szerintem nagyon jól áll, ez melyik essence csillámos tus?

dyna írta...

Ha épp festem magam és nem csak egy lila/barna/zöld tusvonalhoz nyúlok, akkor általában erősebbre sikerül a sminkem, engem egyáltalán nem zavar, szerintem a fekete és az extra csillámos kivételével bármi mehet nappalra.
Szép lett a tiéd és jól is áll. :)

Monic írta...

Monika, egy régi essence csillámos tus, crystal eyeliner van ráírva. Már ezer éves :)