2012. április 4.

Kedvencek - Március

Hihetetlen, milyen gyorsan eltelt egy újabb hónap! Végre sütött a nap, hosszabbak a nappalok, el lehetett pakolászni a téli pulcsikat, sapkát, sálat, nagykabátokat. 
Márciusban legtöbbet a Naked palettámat használtam, abszolút kedvenc volt! Nagyon szeretem a színeit, a pigmentáltságát, a könnyű satírozhatóságát és nem utolsó sorban a tartósságát.
A Lancom Teint Idole Ultra 24 H alapozóban megtaláltam a számomra tökéleteset. Teszt lesz róla hamarosan.
Sokat nyúltam az Artdeco szemhéjalapozóhoz is, sokszor csak ezt vittem fel.
Legtöbbször ezt az Avon Aqua fantasy körömlakkot használtam, nehéz betelni a színével.
A kakaóvaj tömböcskékről nem mondanék le semmi pénzért! Az isteni csokiilata, a pihe-puha bőröm a használata után tették kedvenc testápolómmá.
Az Essence 100% splash-proof szemhéjfilcről már leírtam, miért kedvenc. Az AVON Colordisiac rúzsai közül a Satin Sheets volt a legtöbbször az ajkaimon, a színe abszolút tavaszi. A másik rúzs az AVON megahatású kollekciójából a Personified plum árnyalat. Lilás, kicsit csillámos, szeretem :) Szájfények közül egy újabb rózsaszín szépség, AVON Satin Satisfaction Pleased pink.
Ékszerek, bizsuk közül leggyakrabban valamilyen apró köves fülbevalót viseltem, gyűrűt ritkábban. Vagy elfelejtettem reggel a nagy rohanásban, vagy nem volt hangulatom egyikhez sem :( Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de van amikor egyszerűen idegesítenek a nagyobb gyűrűk az ujjamon.

Nagyon rákattantam a színes harisnyákra, szerintem abszolút fel tud dobni egy egyszerű öltözéket és minden korosztály megtalálja a neki megfelelő árnyalatot. Van sötét lilám (ezt a tegnapi outfitben bemutattam), moha zöldem, narancssárgám, sötét türkizes kékem, orgona lilám és egy piros színű. E mellett természetesen fekete és natúr is van a kollekcióban :)

Ti hogy viszonyultok a színes harisnyákhoz, zoknikhoz? Tetszenek vagy soha nem vennétek fel ilyet?
Monic

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kakóvaj úton van hozzám is. :)
Színes harisnya-ügyben teljesen egyetértek, nekem is komoly gyűjteményem van, és Galmour-napokon még bővíteni akarom.
Az alapozóra kíváncsi leszek, már nézegettem én is, de ennyi pénzért 3* (többször is...) meggondolom. De kéne már valami új, mert nagyon fogyogat.

Monic írta...

Szia Emma, a kakóvajban biztosan nem fogsz csalódni! :) Az alapozónál én is jó párszor meggondoltam, hogy pont ez kell-e nekem, de most már tudom, hogy jó döntés volt. Az érettebb bőrömmel csodát tesz, egész nap tart, természetes hatású a finise és közepes-erős fedésű. Lehet építgetni, de én a bőrhibákat inkább korrektorral takarom. Egyébként csak akkor használom ezt az alapozót, ha nagyon olyan állapotú a bőröm, máskor elég a Missha Signature is.:)

dyna írta...

Még 6-7 éve gyűjtöttem be a színes harisnyáim nagy részét, van vagy 20 darab. Minden színben, némelyből több árnyalatban, vastagságban. A 40-50denesek elég jól bírják és hát én nem is hordom őket nap, mint nap, meg az utóbbi években elkényelmesedtem télen, amíg nagyon hideg van nem vagyok hajlandó szoknyát húzni. Sokszor meg mire kapcsolok, már +20 fok van, akkor ezek meg már melegek. De idén már volt pár csini nőnek öltözött napom! (és bízom benne, h az időjárás is akarja még:))

Thündérke írta...

Én szeretném hordani a színes harisnyákat, de úgy látom, hogy vastagítanák a lábaim :( .A rúzsoknak nagyon szép a színük <3 :) .

Monic írta...

Thündérke drága, a sötétebb árnyalatok nem vastagítanak :) És a Te lábaid ideálisak a színes harisnyákhoz, szóval csak bátran! :)
dyna, örülök, hogy Te is harisnya fan van! :D Nekem is van vastagabb harisnyám is, és idén télen bizony jól jöttek a farmer alá a -20 fokban! Egyébként télen nemigazán hordok szoknyát, ahhoz fázósabb vagyok.