2012. április 25.

Teszt - Catrice rúzsok: Ultimate Shine

Már néhány hete birtokolom ezt a két szépséget. A Rossmann-ban voltak leakciózva, s ott jöttem rá, hogy nekem még nincs is Catrice rúzsom! Ezt a szégyenletes hiányosságot gyorsan pótoltam is :)
Teljes mértékben pozitív csalódás! 
A csomagolás nagyon szép, jó kézbe venni, nézegetni, igazán minőségi érzetet kelt.
Jól záródik mindkét tubus, a rúzs teljesen visszacsavarható, így még véletlenül
sem sérül meg, ha visszazárom. Jelenleg azt kell mondjam, hogy küllemileg a legszebb rúzsaim!
Az Ultimate Shine kollekcióból a Berry Pink és a Berry me! árnyalat az enyém.
Már használtam őket néhányszor, ez látszik is a fotón. 
Kifejezetten tetszik a rúzs formája, nagyon jól illeszkedik az ajkakhoz, pontosan lehet velük dolgozni. A Catrice felirat a rúzs oldalán újabb plusz pont.
Málnás és szilvás árnyalat.
Krémes, nagyon jól pigmentált mindkét szín. Egyáltalán nem szárítanak és meglepően tartósak, 4-5 órát elvannak a számon, még óvatos ivást és falatozást is túléltek. :)
Szerelem mindkét szín, nagyon szeretem őket és teljes áron is újravenném! :)

Nektek van Catrice rúzsotok? Ti mennyire vagytok megelégedve a minőségükkel?
Monic

3 megjegyzés:

Zenzen írta...

Szégyellem, de nekem sincs, be fogok szerezni vagy rúzst vagy szájfényt valamikor :)

samelike írta...

A Berry pink igazán dögös, nekem sincs még Catrice rúzsom de már nézegetem őket, de még mindig a natúrabb vonal felé húz a szívem. Én amúgy mindig hamar eltüntettem a rúzsokat a számról... :S

Thündérke írta...

A lilának gyönyörű a színe:$ szombaton lehet, én is benézek Bp.-en egy-két rossmannba :) sajnos itt még mindig nincs catrice :( . Pedig a rúzsaikat imádom!