2012. április 12.

Új témák (?)

Néhány új témán gondolkodom:
- Az én váram: itt az otthonnal, lakással, kerttel kapcsolatos teendőkről, ötletekről, tapasztalatokról írnék. Tippek, trükkök, érdekességek kezdő és gyakorló háziasszonyoknak :) Gyakoriság: változó.
- A hét idézete: ezt a rovatot interaktívvá is szeretném tenni oly módon, hogy ide beírhatjátok a kedvenc idézeteteket, származzon az regényből, versből, filmből, a netről, hallottátok a gyereketektől vagy reggel a metrón munkába/suliba menet. Gyakoriság: hetente.
- Mit (ne) viseljünk? Trinny Woodall és Susannah Constantine könyvei alapján egy-egy testalkatot elemeznék: előnyös-előnytelen ruhák. Gyakoriság: változó.

Szerintetek jó ötlet? Van olyan téma, amiről szívesen olvasnátok még?
Monic

3 megjegyzés:

Nóra írta...

"az én váram" nagyon érdekelne :)

menjus írta...

Nekem mind a 3 ötlet tetszik, de leginkább az én váram érdekelne. Mostanában nagyon szívesen olvasok ilyesmikről :)

Thündérke írta...

Szerintem jó témák :) Várom őket :)