2012. április 20.

Vendégposzt - Artdeco szemhéjfilc teszt

A szemhéjfilcekről nemrég itt olvashattatok egy kis tesztet. Akkor említettem, mennyire tetszik az Artdeco filc színe: gyönyörű fekete, csak az a baja, hogy nálam egyáltalán nem bizonyult tartósnak, sőt! Felajánlottam, hogy szívesen elküldöm egy "független szakértőnek" további tesztelésre :)
Mónika jelentkezett elsőnek, meg is kapta a filcet, most az ő vendégposztját olvashatjátok, fogadjátok szeretettel! :)


Sziasztok!
Monic volt olyan kedves, hogy elküldte nekem az Artdeco tusfilcet, így én is tesztelhettem.
Először is a külső. 1,5 ml fekete festék van benne, ami elég soknak mondható, nehéz is. Melléraktam az én régi Astor filcemet, hogy lássátok a különbséget. 
Rá van írva az is, hogy kontaktlencsések ne használják, én ezt figyelmen kívül hagytam, és nyugodtan használtam a lencsés szememre  (nekem nem volt vele problémám, nem irritált, nem csípett...)
A hegye vékony, húzhatunk vele vékonyabb és vastagabb vonalakat is.
A színe gyönyörű mély fekete, mint a bársony. 
Mikor kipróbáltam a szememen, kb fél percig még lefelé néztem, nehogy feltapadjon a szemhéjamra, aztán végeztem nyugodtan tovább a dolgom. Kb. 5 perc után néztem tükörbe, minden rendben volt.... aztán kb. 10 perc múlva újra tükörbe néztem, és picit rosszul esett, amikor észrevettem, hogy ugyan hajszálvékony, de kis csíkok jelentek meg a szemhéjamon... ezt letöröltem, majd újabb 10 perc után újra megnéztem és újra ott voltak! Lehet azért kente össze a szemhéjamat, mert meleg volt a lakásban, de akkor is, ettől kicsit többet vártam volna tőle, megint letöröltem, bár azt hozzáteszem, hogy az eredeti csík még szépen a helyén volt, csak ugye plusz (nem kívánatos) csíkok is megjelentek...
Később véletlen hozzáértem a szemem sarkához.... hát mondanom sem kell, mi történt...
Sajnos azt kell, hogy mondjam, nem az igazi ez a tus, pedig nagy reményt fűztem hozzá, de csalódnom kellett. Még egyszer viseltem, akkor is csak otthon, és akkor is így jártam (bár füstös szem alapnak elég jól néz ki :) )
Még próbálkozom, azért nem adom fel... Lehet, februárban kellett volna tesztelnem, abban a nagy hidegben :), mert a meleget úgy látszik, nem bírja.... akkor mi lesz vele júliusban? Na majd meglátjuk.
Volt essence tusom is, az meg sem moccant egész nap... mikor felkentem, picit vártam, mert akkor hirtelen előfordult, hogy felmászott, de ha akkor vigyáztam, a későbbiekben nem volt probléma.
(Az Astor is jól bírta, csak kicsit már öreg szegényke, így már csak olyan szürkés vonalat húz...)
Nektek megvan ez az Artdeco tus? Ti szeretitek?


2 megjegyzés:

Unknown írta...

En az Avon tusfilcet hasznàlom,ami nâlam nagyon bevalt

Thündérke írta...

kár érte :( azért egy artdeco-tól senki nem ezt várja :(