2012. április 18.

Teszt - Marie Anne arcpír

Még soha nem hallottam erről a márkáról, véletlenül bukkantam rá, amikor a Kincses szigetben (Szeged) épp étcsoki vásárlás közben egy kicsit még szétnéztem :)
Igazi sárgabarack színű arcpírom nem volt és egy szép bronzosítót is kerestem már egy ideje, ezek pedig ott csücsültek a polcon egymás mellett, mintha épp rám vártak volna :D Miután megnéztem az árukat (330,- Ft/db), nem volt kérdés, megveszem-e őket.
 Egyszerű csomagolás, semmi fantázianév, csak egy-egy szám jelöli az árnyalatot. Még az sincs feltüntetve, hány gramm festéket tartalmaz a tégely.



 
 Abszolút pozitívan csalódtam! Nem porzanak, eszméletlen pigmentáltak és egész nap kitartanak az arcomon, semmi halványodás, kopás nem látszódik a nap végére. Vigyázni is kell a felvitelnél, mert könnyen túlzásba lehet esni! Itt tényleg igaz, hogy a kevesebb több. 

Ismeritek ezt a márkát? Van ilyen sminketek? Mi a véleményetek ezekről az olcsó(bb) termékekről?
Monic

9 megjegyzés:

Nóra írta...

még nem ismertem,de azt hiszem az ajánlód után beszerzek én is egy barack színűt,nagyon tetszik! :)

Unknown írta...

En mar elèg reg használok Marie Anne pudert,nagyon szeretem

dyna írta...

Tény, h nem is vagyok nagy sminkszer vásárló (mert valamikor hosszú napokig egyáltalán nem pingálom magam, még spirállal se), de szerintem ha mindennap kenném magam, akkor sem mernék mindenféle ismeretlen márkát felvásárolni. Az olcsótól meg még inkább "félek", egyrészt nem szeretem a gagyi csomagolást sem, meg valahogy maga a tartalma se szokott vonzani. De 2 hónapja pl. Thündérke posztja után vettem egy Aston lakkot (igaz azóta se használtam, picit nagymamás narancsospiros), mert a mattosmetálos jellege megtetszett.
Még a nyáron nagyon felkapottak lettek több blogon a Miss Rosé paletták meg krémes pirosítók, utóbbiért én benéztem 2-3 eurós-100-as boltba, de nem leltem, palettát meg mindenhol találtam, de nekem gagyi volt és ezen nem tudtam felülkerekedni.

Thündérke írta...

Én még nem hallottam erről a márkáról se, de most voltam egy fodrász kellékesben, húú csomó ismeretlen márkát találtam. Igaz nem voltak annyira olcsók , amin meglepődtem :O de volt egy két termék ami tetszett, de próbálok nem venni több smink cuccot, így csak nézegettem őket :D. Olyan szép bronzosítót láttam, egy rózsa volt a formája a púdernek :$ gyönyörű volt :) .

Thündérke írta...

Jujj és kikapcsoltad:D yes:D . Köszönöm*-*

Monic írta...

dyna: Alapjában véve egyetértek a véleményeddel, én sem szoktam "mindenfélét" magamra kenni :) Elég érzékeny a bőröm, rögtön jelzi, ha valami nem tetszik neki: kipirosodik, viszket, pattanások jönnek elő. Ettől a két arcpírtól semmi ilyen reakciót nem tapasztaltam, pedig szinte napi szinten előveszem valamelyiket. Kb. három hét telt el a vásárlásuk óta, így mondhatni, hogy már nem is várható semmi negatív hatás. Ezért is bátorkodtam megmutatni Nektek két új szerzeményem :)

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Érdekes amit írtok, hogy féltek az ismeretlen termékektől. Lekopogom, nekem szemhéjpúdertől-tustól-spiráltól nem lett semmi bajom (koppkoppkopp), viszont az Essence hab állagú, és a Max Factor alapozó csúnyán kiütött... És azért a MaxFactorra mindent lehet mondani, kivéve azt, hogy olcsó :D

A termékek neve ismerős, de szerintem nincsen tőlük semmilyen sminkcuccom :]

dyna írta...

Engem (kopp-kopp) még egyetlen sminkszer sem ütött ki, nem is ezért félek.
Remélem nem tűnt úgy, h azt hiszem, felelőtlenül ajánlgatsz bármit nekünk, (most ez ugrott be valahogy a válaszod után) tudom, h nem írnál első blikkre mélyen szántó sorokat.
Én egyszerűen csak szerintem nem lépek ki abból a sablonból, h a "a noname márka az mind gagyi". Kisebb koromban ezt tapasztaltam barátnőktől, meg azért néha én is vettem magamnak 1-1 olcsóságot, ami mindig béna termék is volt. :))

Monic írta...

dyna, bocsánat, ha félreérthető voltam :) Arra próbáltam rávilágítani, hogy néha-néha az olcsó kategóriás termékek között is találhatunk jókat. Pl. a Kallos szájkontúr ceruzák is nagyon szuperek! Majd erről is beszámolok...
Még mielőtt jobban belemerültem volna a "sminkelés tudományába" :) elég sok olcsó smink cuccom volt, és ezek közül sajnos egy idő után meg is kellett válnom, mert nem szerette őket a bőröm, a szemem. Inkább legyen kevesebb, de jó minőségű termékem. De mint ahogy N. írta a fenti kommentben: az ő bőrét pl. Max Factor alapozó ütötte ki, az pedig nem mondható nagyon olcsónak.
Mélyen szántó sorokat írnék? Ez aranyos! :D