2012. április 13.

Teszt és örömködés: Lush The Comforter habfürdő

Elérkezett ez a nap is, végre elnyúlhattam egy kádnyi vízben :) Az első (és nem utolsó) Lush rendelésem is hozta ma a futár, így igazán kellemesen fejeződött be ez a hét. 
A Lush termékeiről szerintem már mindenki hallott, így ezzel most nem untatlak benneteket. Nagyon sok pozitív véleményt olvastam a Lush habfürdőkről (is), és mivel kifogyott itthon a készlet, gondoltam, teszek egy próbát. 
A The Comforter 200 grammos kis tömb, elképesztően finom édes-gyümölcsös illattal! 
Egy ilyen újrahasznosítható papírzacskóban érkezik, semmilyen más felesleges csomagolás nincs rajta. A címkén a neve és az összetevők találhatók, amiket itt meg is tudtok nézni. 
 Amilyen láma vagyok, először feldaraboltam és csak utána fotóztam... :S
Itt látszik, hogy még a negyede is jelentős mennyiség. Egy kádnyi vízhez bőven elegendő, sok-sok hab lesz belőle, enyhén rózsaszínre színezi a vizet, az illata azonban a kádban ücsörögve már nem annyira intenzív. Ezt azonban már megszoktam a natúr termékekkel kapcsolatban: az illatuk is természetes, nem irritálóan erős, mint más, mesterséges aromákkal telezsúfolt készítményeké. 
Amit negatívumként kell megemlítenem, az az SLS tartalma. Sajnos, van benne, viszont e nélkül nem habzana. Ha ezen túl tudtok lépni, akkor egy nagyon kellemes fürdőélménnyel lesztek gazdagabbak, akár egyedül, akár a kedvesetekkel élvezitek a pancsolást ;)


Használtok valamilyen Lush terméket? Most egy kicsit izgatnak a samponjaik, hajápolóik, nem tudom, érdemes-e elcsábulni... 
Monic

4 megjegyzés:

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Az egyik barátnőm a Lushban dolgozik :] Vannak nagyon szuper cuccaik. Nekem nagy kedvencem a Glögg tusfürdő, aminek forralt boros illata van. A hajápolókról és a samponokról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert azokat még nem próbáltam.

Monic írta...

Erről a tusfürdőről már máshol is olvastam, nagyon dicsérik. Forralt borból jöhet minden mennyiség :D

dyna írta...

A hetet én is épp egy Lushos habfürdővel zártam, asszem christmas eve a neve. lila korong, középen sárga holdacskával és ezt már többször láttam telente, szerintem visszatérő téli kollekciós egyed. én a habfürdőket max. felezem, a fürdőgolyót meg egészben dobom bele a vízbe.
olyan jó az illatozó vízben ázni, relaxálni. velem a pasi most extra figyelmes volt, bejött a fürdőbe és miután monologizált egyet, h nem érti, miért nincs a fürdőben muzsikacsináló eszközünk, behozta a táskámból az mp4 lejátszómat és óvatosan a fülemre tette a fülhallgatót.
Amúgy én nem sokára tesztelni fogok csupa organikus anyagokat tartalmazó pezsgőfürdő golyóbisokat, a Viktória's Style blogon majd olvashatsz róluk beszámolót. Nagyon szimpatikus volt a két tulajdonos, akiktől kaptam a csomagot ők nagyon szívükön viselik a mindenféle mesterséges anyag mellőzését és tényleg nem hajlandóak ezért vagy azért a tulajdonságért olcsóbb anyagot (kemikáliát) alkalmazni.
Erről a márkáról van szó: http://www.love2smile.hu/
Persze egyik golyó sem olyan illatos, mint a Lushos, és nem is olyan élénk színű, de azt hiszem, ezek a tulajdonságok épp mellőzhetőek cserébe azért, h tényleg semmi mumust ne kapjunk. Nekem még van vagy 7-8-9-10 felhalmozott Lush fürdőcuccom, most már egy picit sajnálom is. :( Persze még nem tudom, mennyire lesz majd kellemes és a bőrömnek is jó a Love2Smile cuccokban ázni, szóval nem magasztalnám tovább őket ismeretlenül, de a hozzáállásuk az annyira őszinte és annyira tisztelendő, h csak remélni merem, szeretni fogom az ő termékeiket is. (például pont most készítenek szappant, most próbálgatják egymáson, barátokon, szóval folyamatosan fejlesztenek, bővítik a készletet, csak elhatározták, hogy befektetőt nem szeretnének maguk mellé így az eladott termékekből, a haszonból próbálnak továbblépni egyről a kettőre. jah és nincs gépesítve az ő vállalkozásuk és nem is szeretnék, mindent kézzel készítenek és ők maguk.) Szóval lesd meg Monic a honlapjukat, szerintem tetszeni fog neked, mert te is szereted a természetes dolgokat. ;)

Monic írta...

Köszönöm dyna a honlap ajánlót, már meg is néztem: nagyon igényes és aranyos a dizájn, el is mentettem a kedvencek közé. Kíváncsian várom a további fejlesztéseket! Mostanában teljesen áttértem a természetes szappanokra, egyáltalán nem használok tusfürdőt és teljesen meg vagyok elégedve a bőrömmel és jól érzem magam benne. A Love2Smile termékekre visszatérve: annak is örülök, hogy lehet kapni pl. a Douglasban, így meg tudom nézni-szaglászni őket :) Jön majd velem haza fürdőgolyó (és szappan is, ha kapható lesz) az biztos! :)