2012. április 13.

NOTD - East Village



Először a Cherimoya Sapphire árnyalatát kentem fel, de ez olyan egyhangú acélkék lett a körmeimen, hogy turkáltam még egy kicsit a lakkos dobozomban és ráakadtam erre a NYC  East Village színű türkizes-kékes lakkra, amit már ezer éve nem használtam. Ebből csupán egy vékony réteget kentem, végül - ha már lúd, legyen kövér :) - egy kis türkizes csillámporral megbolondítottam az egészet. Ilyen lett a végeredmény:
Már nem friss lakkozás, ez egy kicsit látszik is a körmök végén, de a héten csak most jutott időm a fotózásra.
Monic

3 megjegyzés:

Anett írta...

A csillámpor nagyon jó ötlet volt, még extrább lett tőle ez a szép türkiz :)

Thündérke írta...

Wáó :O nagyon jól néz ki :$

dyna írta...

Ezt a NYC lakkot nemrég kaptam egy barátnőmtől szülinapomra, de láttam más blogokon, h önmagában gyengén muzsikál, úgyhogy azt hiszem, én is trükközni fogok vele. Pedig olyan szép színe van az üvegben! :)
Szép lett az eredmény, tetszik. :)