2012. április 24.

NOTD - Giraffe

A DM zsákbamacskában talált Miss Sporty lakkot próbáltam ki, aminek szerintem seszíne van: nem is barna, nem is szürke, olyan sárszínű :) Viszont szép fénye van és végül is felkenve annyira nem is rossz. A gyűrűsujjamra az Essence Nude Glam Toffee to go árnyalata került + körömnyomdával egy kis zsiráf-minta. Előjött belőlem a "3 éves" lényem :) Mindkét lakkot két rétegben használtam, az Essence BTGN fedőlakkja került rájuk.



Szerintetek milyen színe van ennek a lakknak? 
Monic

7 megjegyzés:

Eri Nails írta...

De jól néz ki! :)

Thündérke írta...

Nagyon jól néz ki :$ tetszik a színválasztás is!

pipacs írta...

Nekem erre azt mondták, hogy fos színe van. :D Bocsi. :D Egyébként nekem tetszik. :)

pipacs írta...

A zsiráf minta meg nagyon tuti! :)

Monic írta...

pipacs: Nos igen, tényleg fos színe van :DDD

Monika írta...

Hááát fura.... de a zsiráfminta nagyon cuki :)

Nóra Pogonyi írta...

Katona zöld + sár.. szerintem :) De ötletes, tetszik az összkép.