2012. március 16.

Ajándék Nektek :)

Szeretném megköszönni Nektek a sok-sok kommentet, véleményt, ezért játékra hívlak benneteket, kedves Olvasók! :) 
A szerencsés nyertes egy Natúr kényeztetés csomaggal lesz gazdagabb, amely tartalmaz: egy mini tündérkert szappant, egy mini mézeskalács szappant kecsketejjel, egy COCO szappant enyhén csokis változatban és egy boldogságot, örömet fokozó ylang-ylang és narancs illatú fürdőgolyót. :)
A mannaszappan.hu weboldalra mostanában nyálcsorgatni járok :D Annyi féle csodás termék található ott, hogy nagyon nehéz ellenállni a kísértésnek. Én már néhány szappan és egzotikus vaj boldog tulajdonosa vagyok, s mindenféle túlzás nélkül állítom, hogy varázslatosak!
Remélem, a nyertes is hasonlóan fog nyilatkozni a fenti kis csomag kipróbálása után. :)

És mit is kell tennetek a nyereményért? Három nagyon egyszerű dolgot:
1. Legyetek a blogom nyilvános követői.
2. A bejegyzés alá írjátok meg, milyen néven követtek és kérek egy e-mail címet is.
3. Miről olvasnátok többet/kevesebbet a blogon, mi az, ami tetszik és mi az, ami nem. 

A játékot április 20-án, éjfélkor fogom lezárni. 


Sok szerencsét!
Monic

33 megjegyzés:

epres írta...

Szia!
Gamauf Orsi néven követlek. gamauf.orsi@gmail.com
Több napi sminket posztolhatnál. Szeretem a tesztes bejegyzéseket.Minden tetszik! :)

Thündérke írta...

milyen szuper dolgokat lehet nyerni :$

Thündérke néven követlek :$
e-mail: v.mesike@freemail.hu
szerintem is lehetne több smink és néha személyesebb bejegyzés is :) Amúgy nagyon szeretem a blogodat! :)

Köszi a játékot! :)

dyna írta...

juhéééé, játéééééék!
és nagyon szimpi nyeremény, így pláne nem leszek rest nyomban kommentelni egyet. ;)
- dyna néven követlek (mármint remélem már feliratkoztam, ha nem, akkor most úgyis csekkolom és hivatalossá teszem ittlétem;))
- tothdynaKUKACgmailPONTcom a mail címem
- legeslegjobban tán a körömlakkos bejegyzéseidet szeretem (talán mert abban én is "merészebb" vagyok és ha épp nem rosszalkodnak a körmeim, mint most, akkor én is gyakran kenegetm őket, igaz nem olyan szépen és mintásan, mint te, de azért szín van rajta), meg az itthon nem kapható, "így nem biztos, h hallottam már róluk" termékekről szóló irományokat és persze a tesztet is róluk. és kedvelem a hétfői látványos fotókat is. régen naponta nézegettem a 4chan-t például, de aztán nagy dózisban már sok volt a jóból.
szeretem a blogod, mert kedves, fiatalos stílusban írsz és változatos témákról.

egyetlen negatívum volt eddig a gulyáskrémes tészta recept, amit bevallom, h 1-2 héttel később nagy lelkesen elkészítettem, de sajnos nem jött be. Pedig a bacont egy része helyett inkább sonkát tettem, de a végeredmény nekem szabályosan nem ízlett. aztán rájöttem, h a maradék tejföllel simán lágyítható és úgy még ízlett is. bármi jó tejföllel. és tény, h sosem használtam még semmihez sem gulyáskrémet és anyukám sem anno, szóval teljesen ismeretlen volt az íze nekem, ami túlontúl dominált a kész ételben. meg is akartam írni utána, de aztán nem tartottam lényeges infónak. de ha már extra nagy monológot írok, most pótlom. de még ez sem vette kedvem a blogodtól, szóval már el is feledtem. ;)

Köszönöm a játék lehetőséget! ;)

pipacs írta...

Jujj köszi a játékot és a szuper nyereményt! :)
- pipacs néven követlek, szerintem a kezdetektől :)
- timinemes@gmail.com az e-mail címem

A blogod pedig a szépség/életmód blogok közül pedig az egyik fő-fő kedvencem lett. Szeretem azt, hogy bár már nem vagy huszonéves fruska és felnőtt lányaid vannak, ennyire fontos a divat, a szépségápolás az életedben és ezt a blogod által nagyon jól meg is tudod mutatni nekünk. Szeretem a tesztjeidet, a receptjeidet. :) Szóval csak így tovább! :)))

Nóra írta...

Szia! :)

Nóra néven követlek és köszönöm a lehetőséget :) Nagyon tetszik a blogban az,hogy változatos témákról írsz, a beauty dolgok mellett ugyanúgy vannak ajánlók is. A kedves hangvétel és a letisztultság még, ami megfogott :)

Az email címem nora.piros@gmail.com :)

Melcikeh írta...

Szia!
Melinda Grasics néven követlek. Az e-mail címem: melcikeh.blog@gmail.com
Nagyon tetszenek a természetes alapanyagú termékeket bemutató posztok.

kulturmosoly írta...

Szia!
Kulturmosoly néven követlek.
E-mail: superjuci@gmail.com
Nekem a receptes és a körmös bejegyzések a kedvenceim :)

Köszi a lehetőséget :)

Anett írta...

Szia!
Vattacukor néven követlek
e-mail:vattacukor.virag@gmail.com
Lehetne több outfit post, mert az a türkizes összeállítás nagyon bejött, szerintem jó ízlésed van! A blézerek alapján is :)
Köszi a játékot!

Adriennn írta...

Szia!
Adrienn néven követlek
e-mail: varadi.adri@gmail.com
Nagyon szeretem a termékteszteket és abból még lehetne több :)

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Szia!

N. néven követlek
e-mail: nusssii@gmail.com

Nekem főleg a személyes bejegyzéseid tetszenek. Örömmel olvastam anno a testsúllyal kapcsolatos írásodat.
A terméktesztek is tetszenek, és az is nagyon bejön, hogy nem ragaszkodsz egy-egy márkához, kísérletező vagy. Jó, hogy ilyen színes a blogod, és sok minden megtalálható: receptek, szépségápolás, stb :]

Stumpi írta...

Szia!

stumpet néven követlek. stumpet@gmail.com

A blogban azt szeretem, hogy változatos témákat hozol. szeretem a könyv bejegyzéseket és az inspirációs képet.

Rita írta...

Szia Rita néven követlek, email ritaszeged@gmail.com

A teszteket kiváltképp szeretem :D de mivel én is nagyon vegyes vagyok így szerintem legjobb ha arról írsz amihez éppen kedved van :)

Dyah. írta...

Szia!
Dyah néven követlek. :)
e-mail: szeipl95@freemail.hu
Jó lenne látni hajápolással, divattal foglalkozó cikkeket :))
Köszi a játékot! :)

pinkmamusz92 írta...

Szia!
pinkmamusz92 néven követlek, e-mail: niki_0530@freemail.hu
Több személyes és hajápolással kapcsolatos bejegyzést szívesen olvasnék!
Köszi a játékot! :)

Eri Nails írta...

Szia! :)

cs.ery néven követlek.
Az e-mail címem: csonka-erika@hotmail.com
Termékteszteket és töménytelen mennyiségű körömápolásos bejegyzést olvasnék szívesen! :)

Nagyon köszi a játékot, örültem neki!

Panni írta...

Szia! Köszönjük a játékot!

Panni néven követlek. E-mail címem: z pont panni kukac citromail pont hu

Én is nagyon örülök annak, hogy változatos a blogod, és nem csak egy témáról írsz.

Még egyszer köszönjük! :)

Monika írta...

Szia.

Monika néven követlek.
Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
Tetszik a neved :) amúgy tetszik, hogy több témáról is írsz, szeretem a teszteket.
Köszi szépen a játékot.

Adryenn írta...

Szia!

Adryenn Beauty néven követlek.
Email: adryennbeauty@gmail.com

Termékteszteket szeretem, a napi sminket és a könyvek.

Remek nyeremény :) Remélem én nyerem :)

Renii írta...

Szia
Renii néven követlek.
Email: renii_@hotmail.hu
A tesztes bejegyzéseidet szeretem nagyon. :)

Zitu írta...

Szia!
Zitu néven követlek,mail:nemethzita89@freemail.hu
Nagyon megszerettem a blogodot,változatosak a témák.Leginkább a körmös,a receptes és a könyves post-jaid a kedvenceim!:)
Köszi a lehetőséget!:)

menjus írta...

Szia!

menjus néven követlek, menjus@gmail.com
Tök jó, hogy sok mindenről írsz, a könyves, receptes posztoknak mindig örülök :)

Nóra Pogonyi írta...

Szia! :)
- Anneke néven követlek
- e-mail címem: pogi133@citromail.hu

Tetszik a blogod és szerintem minden teljesen rendben van vele. Főleg a körmös és terméktesztes posztjaid jönnek be :)

Criollo írta...

Szia!

Criollo néven követlek.
E-mail címem: luccka92 kukac gmail pont com
Szívesen olvasok személyes bejegyzéseket, és a termékteszteket is imádom.:)

Eni írta...

Szia!
Eni néven követlek.
E-mail: enikovacs90@gmail.com
Az tetszik a blogodban, hogy mindenféléről írsz, Legjobban a körmös és terméktesztes bejegyzések tetszenek.
Köszi a játékot! :)

etna írta...

szia
kicsietna néven követlek
e-mail: kicsietna@freemail.hu
a tesztes posztok tetszenek a legobban :)

Fleur írta...

Szia!

Nagyon guszta nyeremények!
legerősebb virágszál néven követlek, e-mail címem gogosvirag@gmail.com
Igazából én mindig mindenre kíváncsi vagyok:D

Vien írta...

Sziasztok!

Vien néven követlek, a baloghvivien1@gmail.com email címről.

Engem a hajápolással kapcsolatos bejegyzéseid érdekelnek, elsősorban azért, mert nekem is olyan típusú a hajam, mint neked, és jó tudni, olvasni azt, más is szenved ezzel. A múltkori samponos, hajápolós bejegyzésed is nagyon jó volt.

Névtelen írta...

Szia! egog néven követlek.
egog@citromail.hu
Nagyon jók a tesztek.

Solya írta...

Szia!

Solya néven követlek, e-mailem: solyaorsolya@gmail.com

nekem legjobban a személyes bejezések tetszenek, azok sokkal érdekesebbek, mint általános véleményt írni egy termékről,a miről már 5en írtak ls meg hatan fognak :) szóval az egyediséged tetszik :)
Natúr szappanokat pedig szívesen kipróbálnám :)

Solya írta...

a mai bejegyzésed a slsről is elég találó lett :)

Monic írta...

Szia Solya! Üdvözöllek nálam, remélem, jól fogod itt (is) érezni magad! :) Az SLS téma már egy ideje kikívánkozik belőlem :D

Elizabeth írta...

Szia! Csak nem régen találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, főleg az, hogy életképeket is teszel bele, itt gondolok például a húsvéti dekorációdra. Nagyon szeretem a haul-os posztokat is, sok ötletet lehet belőlük meríteni.
pinksutike néven követlek
pinksuti@gmail.com a mail címem
Nagyon jó a blogod, csak így tovább!

Zenzen írta...

Szia!
Tökjók a nyeremények :)
Zenzen néven követlek, email címem violafur@gmail.com
Szeretem a teszteket, de szivesen látnék még outfit postokat.
Köszi a játékot, remélem nyerek :D

http://bubbiful.blogspot.com/