2012. március 7.

Smink - Aqua

Ma reggel az előző postban bemutatott körömlakkhoz (AVON Aqua Fantasy) sminkeltem-öltöztem. Így sikerült...





Hűűű, de komoly vagyok :D
Vagy mégsem...? :D
Smink:
Urban Decay Eyeshadow Primer,
Urban Decay szemhéjpúder, Naked,
NYX pigment, türkiz (a pontos nevét-számát nem tudom, bocsi),
Max Factor False Lash Effect Fusion szempillaspirál, black,
AVON 24k Gold szemceruza, Dark Grey,
Lancome Teint Idol Ultra 24H alapozó, 035-ös árnyalat,
Costal Scents 10 Blush Palette-ből a matt rózsa árnyalatú arcpír,
NYX korrektor, 003 light.
A szájfény lemaradt, egyébként AVON Glazewear Sparkle, Sugar Cane.
Ruha:
Csokoládébarna blézer, turi
Türkizkék felső, turi
Fülbevaló-nyaklánc szett, e-bay


Remélem, tetszik ez a kis dolgozós összeállítás.
Monic





8 megjegyzés:

Nóra írta...

jó ez mosolygós,jöhet még több ilyen kép :)

pipacs írta...

Igen-igen, még sok képet! :)

dyna írta...

mosolygósat kérünk! :)
nekem a smink jóval kékebb, a lakkot zöldebbnek memorizáltam emlékeimben, de most mindjárt meg is lesem. :)

Monic írta...

Nagyon aranyosak vagytok, hogy így lelkesedtek! :) Igyekszem több mosolygós fotót hozni.
dyna: A körömlakk se nem kék, se nem zöld, igazi türkiz.Élőben sacc per kb ugyanilyen színe van a NYX pigmentnek.

Anett írta...

Tök jó hogy a sminked harmonizál a ruháddal és a kiegészítőkkel (és persze a körmöddel), ezt nagyon szeretem! :)

Monic írta...

Vattacukor: Általában reggel, még a kávézás, fürdőszobai készülődés közben gondolom át, mit is vegyek fel aznap. Ezzel legalább egy kicsit fel is ébredek :) Először sminkelek, utána öltözöm. Majd jönnek a kiegészítők: fülbevaló, nyaklánc, gyűrű. Ha épp nincs határozott elképzelésem, akkor egy natúr sminket készítek, amihez bármilyen színt felvehetek, ami épp "kiesik" a szekrényből :) A körmöm sajnos nem mindig stimmel...

Annie4040 írta...

Szia!
Megkérdezhetem, hogy a Lancome alapozó mennyibe került és hogy hol lehet beszerezni?
Előre is köszönöm ^^

Monic írta...

Szia Annie! A Douglasban biztosan tudsz ilyen Lancome alapozót vásárolni. Nekem segítettek a megfelelő szín kiválasztásában, nagyon kedvesek voltak. 9.600,- Ft-ot fizettem érte, ami nem kevés, tudom, de a minősége nekem kifogástalan, abszolút a legjobb alapozóm! Nem tudom, hogy lehet-e kérni az üzletben mintát, esetleg próbáld meg, mielőtt a vásárlás mellett döntesz. :)