2012. március 23.

Shopping - MAC

Szerdán munkából kifolyólag Budapesten jártam, és miután letudtam a kötelező meetinget, szétnéztem a WestEndben. Legfőbb célom a MAC üzlet volt, paint potra vágytam már jó régóta. :)
Előzetesen természetesen nézegettem jó néhány swatch-ot, véleményt, így némileg le tudtam szűkíteni a kört 3 árnyalatra: Treasure Hunt, Bare Study és Rubenesque. Nem volt egyszerű a döntés: a három színt felkenve és élőben nézegetve legszívesebben mindegyiket elhoztam volna! Végül hosszas gondolkodás után a Rubenesque mellett döntöttem és ezt egyáltalán nem bántam meg. A kék szememhez ez az árnyalat szerintem tökéletes választás. :)
5 gramm festék, rengeteg!
Bronzos-aranyos gyönyörűség!
 10 órányi viselés és egy kis szundikálás után fotóztam. :) 
A tartóssága elképesztő!
Csináltam egy kis tesztet: két NYX pigmentemet próbáltam ki; az első alap nélkül, a második NYX szemhéjpúder alapozóval, a harmadik a paint pottal készült. Látható a különbség. Azon lepődtem meg, hogy a Rubenesque nem sötétíti, hanem épp kicsit világosítja a színeket. Örülök nagyon ennek a kis szépségnek, jó lesz vele "játszani" :D

A másik MAC termék egy korrektor lett, mégpedig a Mineralize Concealer, NC20-as árnyalatban. 
 
 
A saját kis ecsete is jól használható, de nekem valahogy egy korrektor ecsettel könnyebb a felvitele. Jobban tudom a mennyiséget szabályozni.  A kupakja nem fényes, hanem matt, egy kicsit olyan puha gumi jellegű, épp ezért az ujjaimról szépen össze tudja szedni a maradék korrektort. Vigyázni kell vele, hogy csak tiszta kézzel nyúljunk hozzá. 
 
 
Eldolgozva.
Finom, krémes textúrája van, tökéletesen passzol a bőröm színéhez, közepes-erős fedésű, jól építhető és a szem alatti karikákat is szépen elrejti. A tartóssága is teljesen rendben van, bírja az egész napot, eddig nem vettem észre, hogy beülne a ráncokba. Szóval ez is egy kis kedvenc most :)

Nektek van MAC terméketek? Melyik a kedvenc?
Monic



6 megjegyzés:

AA-dmin írta...

Nagyon jókat vettél!

gréti írta...

De gyönyörűű a színe *-*

Thündérke írta...

nekem MÉG nincs Mac termékem :( de ha minden jól megy hamarosan lesz :) egy pirosítóra fáj a fogam :$

Monic írta...

Thündérke, találd meg a neked leginkább tetsző árnyalatot!

Aviana Rahl írta...

Szuper dolgok! Én is nagyon elégedett vagyok az én Paint pot-ommal :)

Névtelen írta...

Nekem sincs még, de a közeljövőben alapozóra pályázom.